Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

De Heus: dystrybutorzy na medal

3 grudnia 2015
Pod patronatem Pierwszego Portalu Rolnego 20 maja hotelu Narwil w Serocku miała miejsce uroczysta Gala podczas której poznaliśmy laureatów II edycji organizowanego przez firmę De Heus konkursu Dystrybutor na Medal . W uroczystym podsumowaniu konkursu uczestniczyło 100 najlepszych dystrybutorów wyłonionych w rankingu prowadzonym co roku przez firmę De Heus.
W tym roku pamiątkowe medale i nagrody rzeczowe ufundowane przez sponsorów przyznano w 14 kategoriach. Natomiast na trzech najlepszych  czekały nagrody główne – atrakcyjne samochody osobowe. Emocji było więc co niemiara , a na gości oprócz nagród czekała również wyśmienita kolacja , koncert Ani  Rusowicz oraz zabawa do rana.  Warto było więc tego dnia odwiedzić Serock na zaproszenie firmy De Heus.

       
       
       
       
       


Celem konkursu było  stworzenie spójnego systemu oceny efektów pracy dystrybutorów, co w konsekwencji przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju sieci dystrybucji produktów De Heus.
- Na potrzeby konkursu „Dystrybutor na medal” stworzyliśmy specjalne logo, które nawiązuje do tematyki sportów drużynowych, w szczególności biegu sztafetowego. Logo w sposób symboliczny przedstawia najważniejszy moment biegu, a mianowicie gest przekazania pałeczki sztafetowej kolejnemu zawodnikowi. W naszym konkursie, podobnie jak w biegu sztafetowym, kluczowe znaczenie mają takie zasady jak: współdziałanie, współzależność i współzawodnictwo. Są to też trzy idee, które firma De Heus za pośrednictwem tego konkursu chciałaby wzmacniać w  relacjach z dystrybutorami – informuje  Agnieszka Szemiot z De Heus - Konkurs „Dystrybutor na medal”, jego obecna i kolejne edycje mają dać możliwość porównania się  dystrybutorom na tle osiągnięć innych.  Jego celem jest wprowadzenie elementu współzawodnictwa na różnych terenach, w różnych warunkach i wśród różnych klientów. Każdy dystrybutor to inna drużyna sztafetowa, ale nasz wspólny cel, to: być zawsze pierwszym na mecie.
Obok głównych nagród Złotego, Srebrnego i Brązowego Dystrybutora na Medal w tej edycji konkursu organizatorzy wprowadzili trzy nagrody specjalne za Debiut Roku, Sklepy Paszowe oraz sprzedaż produktów z linii Animki, a także nagrody dla mniejszych dystrybutorów, za aktywność w odpowiednich segmentach ilościowych.
- Dziękujemy wszystkim za włożony trud, wysiłek, pasję oraz czas poświęcony na udział w zmaganiach konkursowych. Szczególne podziękowania składamy tym dystrybutorom, którzy wytrwale i z zaangażowaniem współzawodniczyli – mówi Rafał Wiecheć, kierownik działu sprzedaży dystrybucyjnej i marketingu firmy De Heus.
Wyniki konkursu – klasyfikacja końcowa

Złoty Dystrybutor na Medal,  kategoria „Sprzedaż koncentratów paszowych”,  kategoria „Sprzedaż produktów z grupy Animki” oraz

Dystrybutor Strategiczny
Zakład Handlowy „Jóźwiakowski” sp.j.
 
Srebrny Dystrybutor na Medal:
Grofer Rykowski sp.j.
                   
Brązowy Dystrybutor na Medal:
KSIĘŻOPOLSKI WIESŁAW FHU
 
kategoria „Sprzedaż pasz pełnoporcjowych”
Firma Handlowa „Maxim”
 
kategoria „Sprzedaż premiksów farmerskich”
Opolferm P.U.H. Jerzy Michura sp.j.
 
kategoria "Sprzedaż preparatów mlekozastępczych"
„ROL-LAND” sp.j.
 
kategoria „Sprzedaż produktów z grupy Zielona Zagroda”
Argol Leszek Kaliski

kategoria "Dystrybutor rozwojowy"
F.P.U.H. Gil Mirosława

kategoria "Dystrybutor startujący"
PPHU "IW-POL" Iwona Gogolewska

kategoria "Sklepy paszowe"
Opolferm P.U.H. Jerzy Michura Sp.J.

 
kategoria „Debiut Roku”
F.H-U "KASIA" KATARZYNA WILKOWSKA

POWIĄZANE

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...

Podczas gali wieńczącej pierwszy dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu uhonorow...

EIT Food już po raz siódmy organizuje warsztaty projektowania produktów żywności...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę