Rok szkolny i wakacje to okresy, rządzące się zupełnie odmiennymi regułami, w których rotacja produktów jest diametralnie inna, podobnie zresztą jak potrzeby konsumentów. Czego klienci szukają w sklepach od września do czerwca?
Wraz z rozpoczęciem się roku szkolnego wzrasta przede wszystkim zapotrzebowanie na zdrowe przekąski takie jak np. Grusie, Jabcusie i plasterki Marchewek, które zapewniają dzieciom solidną dawkę witamin, tak niezbędnych do ich rozwoju – mówi Jerzy Kurowski Dyrektor d/s handlu i marketingu CYKORIA S.A.
- Promocja zdrowego stylu życia w Polsce sprawiała, że coraz więcej stara się wkładać do szkolnego pudełka wartościowe słodycze, także te, przygotowane własnoręcznie. Dlatego poza owocowymi i warzywnymi chipsami dużą popularnością cieszą się także proszki do pieczenia, cukry wanilinowe, soda oczyszczona oraz drożdże suszone, z użyciem których można upiec pyszne, domowe drożdżówki z owocami w środku, a także wykonane z naturalnych składników budynie, kisiele i Kisielki – desery w formie instant, nie zawierające sztucznych barwników, idealne do podania na podwieczorek, po przyjściu ze szkoły. To w te właśnie produkty warto zaopatrzyć sklep, aby klient wyszedł od nas zadowolony.
Biuro prasowe CYKORIA S.A.