Wartość marki Majonez Kielecki należącej do Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” z roku na rok wzrasta. Zgodnie z najnowszym rankingiem Rzeczpospolitej dot. najcenniejszych znaków towarowych, świętokrzyski brand awansował o pięć miejsc w górę zyskując wartość 38,6 mln złotych.
Jak się okazuje, Majonez Kielecki jest nie tylko jednym z najbardziej rozpoznawalnych tego typu produktów w kraju, ale także znalazł się w gronie najcenniejszych polskich marek. Jego wartość w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła o ponad 1,5 mln złotych. Co więcej, brand uplasował się na 29 miejscu w zestawieniu produktów żywnościowych 2016 roku. To dowód, że Majonez Kielecki pomimo wysokiej konkurencji oraz zmiennej koniunktury utrzymuje silną pozycję. Warto także podkreślić, że osiągnięte wyniki wypracowane zostały jedynie przy udziale polskiego kapitału.
O producencie
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem prowadzi swoją działalność od ponad 95 lat. Dzięki umiejętnemu łączeniu tradycji i nowoczesności firma zajmuje pozycję jednego z liderów na polskim rynku FMCG. Spółdzielnia, jak i jej wyroby są laureatami kilkudziesięciu nagród, znaków jakości i medali. Wśród prestiżowych wyróżnień znajdują się m.in. godło promocyjne „Poznaj Dobrą Żywność”, „Znak Jakości Q” czy znak „Jakość Tradycja”. Ponadto firma stanowi istotny element lokalnej społeczności woj. świętokrzyskiego - zatrudnia blisko 400 osób, troszczy się o środowisko naturalne, a także prowadzi aktywne działania prospołeczne.
Aktualnie w ofercie WSP Społem znajduje się wiele produktów, a wśród nich nie tylko flagowy Majonez Kielecki, ale także musztardy w kilku wariantach smakowych, aromatyczne sosy sałatkowe, octy i ketchupy, chrzan oraz Snack – Przysmak Świętokrzyski (półprodukt chrupek do samodzielnego przygotowania).
Biuro prasowe WSP Społem