Zapraszamy przetwórców owoców jagodowych do promocji i sprzedaży podczas Narodowego Dnia Sportu, 18/09. Na błoniach stadionu Narodowego spodziewamy się 10-15 tys. odwiedzających. Druga propozycja dotyczy alkoholu. 3/10 odbędzie się Berry Fest – pierwszy przegląd i konkurs alkoholi z owoców jagodowych. Obok profesjonalnych producentów nagrodzimy także amatorów-pasjonatów, którzy robią trunki z własnych owoców. Trzecie zaproszenie ma nieco odmienny charakter. 21/09 zapraszamy na Aronia Innovation Conference. Przegląd aroniowych innowacji z całego świata będzie pretekstem do rozmowy o roli innowacji w rozwoju każdego de facto gatunku.
Narodowy Dzień Sportu 18/09
Zapraszamy przetwórców owoców jagodowych do zaprezentowania i sprzedaży swojej oferty. Spodziewana frekwencja to 10-15 tys. osób. Podobnie jak w Koneserze zapewniamy stoiska i promocję. Organizatorom zaproponowaliśmy stworzenie stoisk polskiej borówki, jagody kamczackiej, produktów z aronii i rokitnika oraz owoców liofilizowanych. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.
Więcej o samym evencie w materiale pt. Sektor ogrodniczy partnerem Narodowego Dnia Sportu. Materiały promujące udział w Narodowym Dniu Sportu w zakładce PressKit znajduje się tutaj:
Pierwszy przegląd alkoholi z owoców jagodowych
Berry Fest 3/10 to promocja alkoholi z owoców jagodowych, w tym konkurs w kategoriach definiowanych przez rodzaje alkoholi i gatunki owoców. Nagrodą jest reklama w czasopiśmie „Restauracja” oraz udział w tegorocznej akcji „prezenty dla firm”. Partnerem medialnym są liderujące na rynku HoReCa czasopisma „Restauracja” i „Hotelarz”. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani promocją zachęcamy do kontaktu.
Szczegóły w materiale pt. Berry Fest – pierwszy przegląd jagodowych alkoholi 2022. Więcej o prozdrowotnych walorach borówki w specjalnym kompendium znajduje się tutaj:
Przegląd aroniowych innowacji z całego świata
Aronia Innovation Conference 21/09 to przegląd aroniowych innowacji ze świata. Prezentacja trendów konsumpcji, nowych kategorii produktów i najciekawszych wdrożeń (marek). Spotkanie ludzi opiniotwórczych, które ma wzmocnić wizerunek jagodowych. Zachęcamy do kontaktu jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem. Więcej na temat tego projektu w materiale Zapraszamy na przegląd aroniowych innowacji z całego świata.
Program przeglądu innowacji i wdrożeń w języku angielskim na INNOVATION CONFERENCE znajduje się tutaj:
W komunikacji koncentrujemy się na finalnych konsumentach. Zapraszamy do współpracy promującej konsumpcję owoców jagodowych i standardy w całym łańcuchu od plantacji przez półkę do talerza*.
Oferta przygotowywana w ramach projektu „Czas na polskie superowoce!”. Projekt realizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej (SPBA), Polskim Stowarzyszeniem Plantatorów Porzeczek, Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawki, Stowarzyszeniem Plantatorów MiniKiwi, Krajowym Zrzeszeniem Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Projekt wspiera Jagodowy Core Team.
Źródła: KANTAR, KZGPOiW, PolskieSuperowoce.pl