Chcesz podziękować nauce i naukowcom za ich wkład do poprawy swojego życia? Inicjatywa #ThankYouScience daje teraz taką możliwość! Podziel się w mediach społecznościowych podziękowaniami dla naukowców – dodaj przykład mówiący o tym w jaki sposób nauka zmienia Twoje codzienne życie!
Wpisy oznaczone hasztagiem #ThankYouScience wyrażą wdzięczność ludziom nauki za ich pasję odkrywania nieznanego, dociekliwość, wiarę w ludzkie możliwości i pełne odwagi wizje, prowadzące do przełomowych odkryć. Już po raz drugi do akcji zaprasza firma Bayer.
- Lepsza dbałość zdrowie i zrównoważone życie, większe poczucie bezpieczeństwa, ogromne możliwości, które przyniosła nam technologia – wszystko to zawdzięczamy nauce! Zrozumienie dla niej jest dziś szczególnie ważne, dlatego zachęcamy do wyrażania wdzięczności naukowcom – mówi Monika Lechowska-Wróbel, dyrektor działu komunikacji Bayer – Misją naszej firmy jest „Science for a better life”: z nauką jesteśmy ściśle związani od ponad 160 lat, więc ogromnie doceniamy jej wkład do poprawy świata – i chcemy inspirować innych.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy we własnym kanale lub np. odwiedzając profil popularno-naukowy Baylab na Facebooku (https://www.facebook.com/BaylabPolska/) użyć hasztagu #ThankYouScience i napisać za co dziękujemy nauce.
- Jak życie moje lub bliskich poprawiło się dzięki nauce? Co w ostatnim czasie było jej największym triumfem? Jakie osiągnięcia nas inspirują? Jakie ich efekty widzimy na co dzień? Czy mogę dziś żyć zdrowiej? Lepiej się odżywiać? Powodów do podziękowań jest naprawdę wiele - inicjatywa #ThankYouScience stwarza możliwość, by je wyrazić – zachęca Monika Lechowska-Wróbel.
O firmie Bayer
Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.bayer.com.
Newseria Lifestyle