Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
W prowadzonej kampanii Piątnica podkreśla rolę Skyrów jako smacznej, pożywnej przekąski, idealnej dla osób prowadzących intensywny tryb życia. Bohaterowie spotów reklamowych – przedstawieni podczas codziennych czynności, takich jak trening, praca czy zabawa z dziećmi – sięgają po Skyry, które dodają im energii i sił do działania. Dzięki prostemu, naturalnemu składowi oraz gęstej, kremowej konsystencji, produkty te spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.
Skyry OSM Piątnica dostępne są w wielu wariantach smakowych – zarówno w formie pitnej, jak i łyżeczkowej. To propozycje stworzone z myślą o różnorodnych gustach konsumentów, które jednocześnie wpisują się w globalny trend poszukiwania funkcjonalnych produktów spożywczych.
Skyry z Piątnicy są uwielbiane przez konsumentów ze względu na pyszne owocowe smaki oraz dużą zawartość białka. Często wybierane są jako pożywna przekąska, ale równie często stanowią inspirację do przygotowywania wyśmienitych potraw na ich bazie. Podążając za preferencjami konsumentów, OSM Piątnica rozwija ofertę, wprowadzając nowe smaki. Najnowsze propozycje to entuzjastycznie przyjęte na rynku Skyry pitne nektarynka z maliną, kokos z ananasem oraz wiśnia.
Kampania promocyjna Skyrów z Piątnicy obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Jej celem jest dalsze umacnianie pozycji marki na rynku oraz zachęcenie nowych konsumentów do „Przejścia na dobrą stronę mocy”.
Zobacz spot: https://youtu.be/B5yRS9zfk6M
oprac, e-mk, ppr.pl