MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Skuteczna forma nawiązania współpracy z sieciami handlowymi

16 marca 2017

W dniach 7 i 8 marca br. odbyły się spotkania przedstawicieli branży spożywczej z kupcami z sieci handlowych zorganizowane przez Centrum Konferencyjne KJOW.

Ponad 600 zaaranżowanych rozmów w czasie dwóch dni spotkań z kupcami z sieci handlowych. Najwięcej rozmów przeprowadzili przedstawiciele z sieci Biedronka i Eurochash.

Pierwszego dnia Meat Market dla branży mięsnej, a drugiego Food Convienience & POW-er dla producentów dań gotowych oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.

Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule - wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranych przez siebie sieci handlowej. Sponsorem spotkań była firma Fenix Systems oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzacji produkcji.

W czasie Meat Market uczestnicy mieli okazję spotkać się z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. Największą popularnością cieszyły się sieci Biedronka, Carrefour oraz Eurochash. Pozostali kupcy byli z takich sieci jak: Arhelan, Avita, Brnenka (z Czech), Deliktesy Centrum, Gobarto, Mila, Mirabelka, Stokrotka, Topaz i Wierzejki. Wydarzenie było też dobrą okazją do rozmów pomiędzy ubojniami, a producentami wędlin i produktów mięsnych.

Drugiego dnia odbyło się spotkanie dla producentów dań gotowych Food Convienience oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego POW-er. Dla firm spożywczych była to okazja spotkania się z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurochash,Gobarto, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z Białorusi i Brnenka z Czech. Tego dnia najwięcej spotkań odbyli kupcy sieci Biedronka, a następnie Eurocash Gastronomia i Stokrotka.

- Dobrze zorganizowana formuła spotkania, nie da się tego lepiej zaplanować. Mamy numer w kolejce, mamy informację wyświetlaną na ekranie. Gdy jest nasza kolej to idziemy rozmawiać z kupcami. Moim zdaniem to dobre wydarzenie - mówi Jacek Malinowski z Agro-Wit, który uczestniczył w spotkaniu.

Na Food Convienience & POW-er firma Chias Brothers miała specjalne stoisko z sokami Chias z nasionami chia.
- Jesteśmy pierwszy raz na spotkaniu i bardzo nam się podoba. Spotkaliśmy się z dziewięcioma potencjalnymi partnerami handlowymi - mówi Marcin Kos z Chcias Brothers.

Uczestnicy spotkań handlowych mieli dodatkową okazję do rozmów podczas uroczystego obiadu przygotowanego przez catering czterogwiazdkowego Hotelu Mazurkas.

Oba wydarzenia odbyły się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą w czasie specjalistycznych targów spożywczych Food Market Court i targów opakowań Warsaw Pack. Była to okazja do obejrzenia ponad 200 stoisk wystawców. Celem targów było skupienie w jednym miejscu przedstawicieli wielu gałęzi branż spożywczych i opakowań oraz ich klientów i stworzenie dogodnych warunków do kontaktów biznesowych.

Biuro prasowe Centrum Konferencyjnego KJOW


POWIĄZANE

W ostatnich latach przemysł rozrywkowy w Polsce przechodzi dynamiczne zmiany. Dz...

W dzisiejszym świecie, w którym technologia jest nieodłącznym elementem życia co...

W dzisiejszym świecie zmiany w gospodarce zachodzą w zastraszającym tempie. Prze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę