OPOLAGRA_2025

Sertop wśród studentów

11 stycznia 2017
Sertop wśród studentów

Pod koniec grudnia 2016 r tyski producent serków topionych rozpoczął kampanię promocyjną swojej marki wśród studentów. Pierwszym miejscem, gdzie promowała się Firma był teren stołówki Politechniki Warszawskiej.


- Kampania informacyjna, połączona z degustacją, miała na celu nie tylko prezentację naszych produktów, ale także kulinarnego bloga serkiwkuchni.pl – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.


Naszym celem było zachęcenie żaków do gotowania i pokazanie, że przygotowanie domowego posiłku wcale nie musi być trudne, pracochłonne i kosztowne.Czy akcja odniosła skutek? Z pewnością tak! Bo dzięki niej studenci dowiedzieli się, że z kostki serka topionego można zrobić nie tylko fajną kanapkę, ale także pyszną zupę, sos lub nawet polewę do ciast i ciasteczek.

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Podczas spotkania Copa–Cogeca, UECBV oraz Europejskiego Okrągłego Stołu Zrównowa...

5 czerwca to nie tylko data w kalendarzu – to sygnał do działania. Światowy Dzie...

Taryfa w wysokości 50% to szybka przegrana we wzajemnym, transatlantyckim handlu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę