SERTOP, będący jednym z największych producentów serków topionych w Polsce, rusza z kolejną kampanią promocyjną wśród żaków. W grudniu tyski producent prowadził kampanię promocyjną wśród warszawskich studentów, tym razem jest w Krakowie.
Od 30 stycznia przez najbliższy tydzień wyroby marki Sertop zaczynają testować krakowscy żacy. W każdym dniu akcji pierwsze 25 osób, dostanie do degustacji miskę gorącej, meksykańskiej zupy z dodatkiem serka topionego, a także liczne gadżety. Degustacja odbywa się w Pantograf Cafe, mieszczącym się w kultowym wagonie tramwajowym GT-6 przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (Al. Jana Pawła II 37), serwującym doskonałą kawę, herbatę, pyszne kanapki, ciepłe dania i przekąski.
- Naszym celem jest zachęcenie żaków do gotowania i pokazanie, że przygotowanie domowego posiłku wcale nie musi być trudne, pracochłonne i kosztowne, a serek topiony jest doskonałą bazą do przygotowania nie tylko kanapek, ale także zup, sosów, a nawet polewy do ciast i ciasteczek – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Działu Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.
Biuro prasowe SERTOP