15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta, zapoczątkowany przez Johna F. Kennedy'ego w 1983 r., kiedy to Prezydent USA przedstawił pierwszy na Świecie projekt ochrony praw konsumenta uwzględniający ich prawa do informacji, do wyboru, bezpieczeństwa oraz do reprezentacji.
Tyski producent serków topionych przyłącza się do świętowania tego dnia jako firma z certyfikatem Fair Play przyznawanym firmom działających w biznesie zgodnie z zasadami etyki.
– Jesteśmy dumni z tego zaszczytnego tytułu i z faktu, że Kapituła Programu Fair Play docenia każdego roku rzetelność w naszych relacjach z pracownikami, dostawcami, klientami oraz konsumentami – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.
– Dla nas jest to najlepsza z możliwych rekomendacji, a dla miłośników naszych produktów – gwarancja wiarygodności i przestrzegania praw Konsumenta.
Biuro prasowe Sertop Sp. z o.o.