25 sierpnia obchodzimy Dzień Polskiej Żywności. - Święto to jest idealnym pretekstem do refleksji na temat wyrobów rodzimych producentów, obecnych w polskich sklepach i domach, nierzadko od wielu pokoleń oraz do pielęgnacji polskich tradycji, zwłaszcza wśród najmłodszych, od których w dużej mierze zależy popularyzacja patriotyzmu gospodarczego w przyszłości – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o., firmie ze 100 % polskim kapitałem, produkującej znane i lubiane przez Polaków serki topione i smażone, w tym kultowy Złoty Ementaler będący na rynku od ponad 50 lat.
- Polskie produkty rosną w siłę, a sami Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to co wkładają do zakupowego koszyka. Określenie „polskie” stało się modne, a trend ten w dalszym ciągu się rozwija.
Coraz więcej konsumentów ma świadomość, w jaki sposób ich decyzje zakupowe wspierają rodzime firmy, zapewniając nie tylko ich nieustanny rozwój, ale także miejsca pracy okolicznym mieszkańcom. Mamy nadzieję, że ten szczególny dzień będzie dla nich inspiracją do dalszych działań.
Biuro prasowe Sertop