Wszechobecny brak czasu i życie w biegu mobilizują do tworzenia produktów do zjedzenia „na raz”. Dotyczy to także naszej branży, bowiem potrzeby konsumentów są dla nas najważniejsze.
To właśnie dlatego stworzyliśmy nasze sery w plastrach o smaku Gouda, Złoty Ementaler oraz Cheddar, a także rozszerzyliśmy istniejącą linię serowych krążków wprowadzając do sprzedaży nowy smak - 140 g Goudę z trójkątnymi porcjami serka topionego, rozwijając tym samym segment produktów „on the go”.
Czy ten trend przeminie, jak większość mód żywieniowych? Raczej nic na to nie wskazuje. Z naszych obserwacji wynika, że Polacy mają coraz mniej czasu, a przekąski były, są i najprawdopodobniej będą zyskiwały coraz większą popularność, zwłaszcza te, dostarczające cennych wartości odżywczych, w tym białka obecnego w serkach topionych, stanowiących wartościową przekąskę w ciągu dnia.
Biuro prasowe Sertop