Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

SERTOP - Marki własne z dużym potencjałem

18 kwietnia 2016
SERTOP - Marki własne z dużym potencjałem

Marki własne są dużą szansą zwłaszcza dla tych producentów, których wyroby są nierozpoznawalne na zagranicznych półkach.


Międzynarodowe sieci handlowe umożliwiają bowiem ekspansję zagraniczną polskich firm mleczarskich w krajach, w których samodzielnie ciężko byłoby im zaistnieć. A to z kolei pozwala rozwijać i powiększać udziały rynkowe. Wbrew upowszechnionej opinii o jednostronnej dominacji sieci handlowych i niekorzystnych ocenach efektów produkcji wyrobów pod markami sieci, nie podzielam tak jednoznacznych opinii. Sertop współpracuje z kilkoma odbiorcami na tej płaszczyźnie z pozytywnym rezultatem. Kluczowe jest jednak partnerstwo we współpracy między właścicielami marek a wykonawcami i umiejętność wypracowania efektywnych więzi kooperacyjnych.

 

Czy marki własne są w stanie konkurować z markowymi produktami? Zdecydowanie tak! Zwłaszcza z wyrobami, których cena jest przewartościowana i które nie gwarantują klientowi unikalnej jakości.

Biuro prasowe SERTOP / Jan Gaweł Prezes Zarządu Sertop Sp. z o.o.


POWIĄZANE

Cyfryzacja jest bronią obosieczną - z jednej strony usprawnia procesy biznesowe,...

Rolnictwo 4.0 – nie ma konieczności dwukierunkowej wymiany danych w robotach! Za...

Jak podała służba prasowa Ministerstwa Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy, min...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę