Cykoria S.A. w zeszłym roku obchodziła 25-lecie współpracy z rosyjskimi partnerami biznesowymi. Jak na przestrzeni lat zmienił się klient zza wschodniej granicy?
– Z pewnością w dalszym ciągu jest tradycjonalistą i lubi znane sobie smaki, przypominając pod tym względem polskiego konsumenta, i podobnie jak on, stał się bardzo wymagający – mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.
– Szczególnie było to widoczne na moskiewskich targach spożywczych PRODEXPO 2019, na których byliśmy obecni w lutym br. Największym powodzeniem i uznaniem cieszyły się najlepszej jakości tradycyjne mieszanki przypraw, przyprawy jednorodne, a także inne kulinarne dodatki tak charakterystyczne w rosyjskiej czy ukraińskiej kuchni.
W chwili obecnej export CYKORIA S.A. na rynek rosyjski stanowi 25 procent ogólnej sprzedaży i wykazuje tendencję wzrostową, mimo zawirowań na rynku i rosnącej konkurencji rosyjskich producentów.
Biuro prasowe CYKORIA S.A.