26 sierpnia br. startuje 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków.
Serki homogenizowane z Piątnicy to doskonały wybór zarówno dla miłośników klasycznych owocowych, jak i deserowych smaków. Dostępne są w sześciu wariantach: waniliowym, truskawkowym, ciasteczkowym, kokosowym, stracciatella oraz naturalnym. Produkowane są według tradycyjnej receptury z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców. Mają prosty i naturalny skład, a ich gęsta, kremowa konsystencja podkreśla pełnię smaku. Doskonale sprawdzają się zarówno jako składnik pożywnego śniadania, jak też pyszna przekąska do spożycia o każdej porze dnia.
Uwielbiane przez konsumentów
Serki homogenizowane z Piątnicy cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, którzy chętnie wybierają je ze względu na znakomity smak, prosty, naturalny skład i wygodę spożycia. O popularności serków decyduje także znana i rozpoznawalna marka Piątnica - druga najczęściej kupowana marka w Polsce w kategorii FMCG.* Dodatkową zachętą do sięgnięcia po produkty będzie intensywna kampania promocyjna prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD i YouTube.
Zapewnienie dostępności oraz dobra ekspozycja serków homogenizowanych OSM Piątnica w punktach sprzedaży zapewni więc detalistom zwiększenie koszyka zakupowego ich klientów i wysoką rotację produktów.
* Raport CPS GfK Brand Footprint Europe 2024
oprac, e-mk, ppr.pl