W marcu 2017 roku odbyła się konferencja prasowa firmy Agrosimex, która podsumowała roczne obchody 25-lecia Spółki. Jubileusz ten pokazał, jak w stosunkowo niedługim czasie z małej rodzinnej firmy, przedsiębiorstwo stało się liderem dystrybucji produktów przeznaczonych dla sadowników, by w ostatnich latach rozszerzyć swoją ofertę o środki rolników.
Ugruntowana pozycja na rynku sadowniczym pozwoliła właścicielom na znaczący rozwój marki. Jej rozpoznawalność wśród polskich producentów owoców jest powszechna i cieszy się poważaniem. To niewątpliwy kapitał i paszport do zdobywania kolejnych rynków zbytu, tym bardziej, że sektor sadowniczy jest jednym z bardziej wymagających. Właśnie dlatego zarząd firmy kilka lat temu podjął wyzwanie, by rozszerzyć działalność o dystrybucję produktów skierowanych do rolników. Było to wyzwanie obciążone znacznym ryzykiem, bowiem na tym rynku działa prężna i liczna konkurencja.
Dziś można stwierdzić, że firma podoła podjętej inicjatywie. Dzieje się tak dlatego, że właściciele podeszli do tego zadania profesjonalnie, w sposób przemyślany. Przede wszystkim zatrudniono ekspertów i specjalistów w dziedzinie tego sektora rynku.
W wyniku tej współpracy w katalogu firmy znalazły się produkty wysokiej jakości, innowacyjne i konkurencyjne w stosunku do oferty rynkowej. Wszystko to wygląda niezwykle obiecująco i należy trzymać kciuki za dalsze sukcesy w zdobywaniu nowych segmentów rynku rolnego.
Anna Rogowska