Ptak_Waw_CTR_2024
Green Gas Poland

Program „Doceń polskie” nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy

22 grudnia 2016

Program „Doceń polskie” został nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy. Organizatorów przedsięwzięcia promującego rodzimą żywność wysokiej jakości i jej wytwórców uhonorowano podczas Gali Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016. Wydarzenie miało miejsce 19 grudnia w Warszawskiej Operze Kameralnej.

 

Za nami druga Gala Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016. Podczas poniedziałkowej uroczystości fundacja Pomaganie jest trendy uhonorowała osoby publiczne, redakcje portali internetowych i programów telewizyjnych oraz przedsiębiorców zaangażowanych w działania charytatywne.

 

 

W kategorii „Mecenas Dobroczynności” przyznano 29 wyróżnień. W gronie laureatów znaleźli się m.in. prezydent RP Andrzej Duda, jak również byli prezydenci - Bronisław Komorowski i Aleksander Kwaśniewski.

 

Fundacja przyznała także wyróżnienia redakcjom portali internetowych i programów telewizyjnych. Łącznie, wśród nagrodzonych w kategorii „Media Dobroczynności”, znalazło się 28 redakcji promujących dobroczynne inicjatywy.

 

Z kolei kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności” obejmuje 18 podmiotów, które w umiejętny sposób łączą prowadzenie własnej działalności z działaniami na rzecz potrzebujących. W tej kategorii uhonorowany został m.in. Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”. Celem realizowanego do 2011 roku przedsięwzięcia jest propagowanie polskich produktów spożywczych wysokiej jakości oraz ich wytwórców. - Nasza współpraca z producentami żywności daje nam ogromną satysfakcję. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że działalność skupiona na producentach to nie wszystko, dlatego też w ramach programu „Doceń polskie” podejmujemy również działania charytatywne; staramy się wspierać i rozpowszechniać ideę pomagania - podkreśla Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

Organizatorzy programu promocyjnego „Doceń polskie” wspierali kilka edycji działań fundacji Pomaganie jest trendy. W ramach przedsięwzięcia nawiązano także współpracę z firmą PLANET FOOD oferującą Wafle zbożowo-ryżowe BABUSKI, które nie tylko nazwą nawiązują do maskotki fundacji Pomaganie jest trendy, czyli duszka Babu. Duszek uczy najmłodszych tolerancji, zdrowego trybu życia i odżywiania się.

 

- W imieniu całego zespołu zaangażowanego w program promocyjny, dziękuję za nagrodę. Traktujemy ją jako motywację do dalszych działań - podsumowuje Marek Bielski.

 


 

Nagrodzeni w kategorii „Mecenas Dobroczynności”

 

1. Olivier Janiak

 

2. Magdalena Spychalska

 

3. Małgorzata Socha

 

4. Paulina Sykut Jeżyna

 

5. Michał Piróg

 

6. Katarzyna Bosacka

 

7. Olga Bołądź

 

8. Zuzanna Grabowska

 

9. Grażyna Torbicka

 

10. Maciej Skrzątek

 

11. Marcin Miller

 

12. Michał Milowicz

 

13. Jarosław Kret

 

14. Beata Tadla

 

15. Piotr Stramowski

 

16. Grażyna Wolszczak

 

17. Kamil Durczok

 

18. Krzysztof “Jankes” Jankowski

 

19. Roman Wrzosek

 

20. Jola Mrotek

 

21. Krzysztof Rutkowski

 

22. Michał Wiśniewski

 

23. dr Alicja Węgorzewska

 

24. Robert Żołędziewski

 

25. Aleksander Kwaśniewski

 

26. Charbel Macaron - Ambasada Libanu w Polsce

 

27. Bronisław Komorowski

 

28. Patricia Ann V. Paez - Ambasador Filipin w Polsce

 

29. Prezydent RP Andrzej Duda

 



Kategoria „Media Dobroczynności” (głosowanie publiczności):

 

1. W podkategorii „Stacja Telewizyjna” - ex aequo Nowa TV oraz Polsat Cafe

 

2. W podkategorii „Stacja Radiowa” - Radio Eska

 

3. W podkategorii „Internet” - ex aequo Plotek.pl oraz Onet.pl

 

4. W podkategorii „Prasa”- ex aequo dziennik FAKT oraz dziennik SUPER EXPRESS

 

5. W podkategorii „Program TV” - Dzień Dobry TVN

 



Kategoria „Media Dobroczynności”

 

1. Fakty TVN

 

2. Wydarzenia Polsat

 

3. Wiadomości TVP1

 

4. Panorama TVP2

 

5. Fashion TV

 

6. SuperStacja

 

7. Dzień Dobry TVN

 

8. Co za tydzień

 

9. Polsat Cafe

 

10. Zoom na Miasto

 

11. Pytanie na śniadanie

 

12. Radio Eska

 

13. RMF FM

 

14. Onet.pl

 

15. Interia.pl

 

16. Wp.pl

 

17. Gazeta Wyborcza

 

18. Plejada.pl

 

19. Magazyn Party

 

20. Pudelek.pl

 

21. BabyOnline.pl

 

22. Gala

 

23. Viva!

 

24. TVN Style

 

25. TTV

 

26. TV IBBS

 

27. M jak Mama 24

 

28. Przedsiębiorcy@eu

 

 

 

 

 

Kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności”
1. Oranżada

 

2. Bacówka

 

3. Meglio

 

4. Szumisie

 

5. Oilan

 

6. Camarelo

 

7. Opera Kameralna w Warszawie

 

8. Aroma

 

9. Rose Belle

 

10. Elabika

 

11. Kruszex

 

12. Program „Doceń polskie”

 

13. Creative Mobile

 

14. Moose Production

 

15. PW MILA

 

16. Atrium Promenada

 

17. Deseo

 

18. Home Zone

 


* * *

 

 

 

Zdjęcia: Fundacja Pomaganie jest trendy

* * *

 

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”


www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl


Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.


Twórca programu „Doceń polskie” jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) - innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych.

 

* * *

 

KONTAKT:

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl


Adventure Media / Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”


POWIĄZANE

W Warszawie odbyła się pierwsza edycja Blue Deal Congress, podczas którego najwa...

- W badaniu przeprowadzonym wśród 11 tys. dorosłych aż 90% uczestników zadeklaro...

Dorośli często wychodzą z założenia, że skoro dziecko niemal od urodzenia ma do ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę