Ptak_Waw_CTR_2024

Ogólnopolski Informator Drobiarski - numer 9/2010

3 grudnia 2015
Szanowni Państwo,
Światem zaczęła rządzić jesień . Topi go w żółci i czerwieni (…)
Żar letniego szaleństwa powoli wygasa, a jesienny klimat wyraźnie sprzyja drobiarskim nastrojom. Specjaliści prognozują bowiem, że wysoka dynamika eksportu oraz rosnące krajowe zapotrzebowanie zaowocują rekordowymi wynikami polskiej branży drobiarskiej. Dzięki niższym cenom nasze mięso już wygrywa konkurencję o unijne półki.

Reklama dźwignią handlu? Jesienią tego roku rozpocznie się krajowa promocja gęsiny. Tak duże przedsięwzięcie po raz pierwszy zostanie w całości sfinansowane przez fundusz promocji. Kilka miesięcy później planowane jest rozpoczęcie drugiej kampanii, tym razem rekomendującej polski drób niemieckim konsumentom. To jedne z pierwszych tak dużych promocji polskiej żywności, które wspiera nowo utworzony fundusz. Z podobnego mechanizmu korzystają już producenci wieprzowiny i mleka.

Ogromną dozą optymizmu powiało również z „jajecznego” sektora.  Producenci jaj w końcu mogą odetchnąć z ulgą. Wzrasta popyt, rosną ceny, krajowy rynek wraca na właściwe obroty, zagraniczny natomiast oferuje wznowienie kontraktów.

Aby plany i nastroje przekuły się w wymierne korzyści, a tegoroczna jesień okazała się złotawa, krucha i miła…  


                                                                                                                    Magdalena Walczuk



POWIĄZANE

Faktograf i IPI uruchamiają zasób dla dziennikarzy, opracowany po 18 miesiącach ...

Praca dla opiekunek w Niemczech to nie tylko źródło dochodu, ale także możliwość...

Każda firma z sektora rolniczego wie, jak trudno jest walczyć o uwagę klientów, ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę