W numerze:
* Kalejdoskop produktów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
* Z WALDEMAREM BROSIEM - wiceprezesem Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich rozmawia Krzysztof Wróblewski EKSPORT broni wszystkich . . .8
* Zanotowała: Ewa Banecka PRZEBOJE i podróbki. . . 10
* Marcin Czyżewski Bryndza idzie do Europy. . . 13
* Adrian Chimiak Nasze mleko w tubce zamiast snickersa... 15
* Ewa Banecka Nagrody MTP . . . 16
* Krystyna Naszkowska Eksport mleka do Rosji z utrudnieniami. . . 17
* Z posłem Szczepanem Skomrą – prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim rozmawia Wiesław Nogal Kto psuje rynek . . . 18
* Wiktor Szczepaniak Walka na fundacje, godła i znaki . . .20
* Dr n. med. Dariusz Siembab Dlaczego mleko? . . .22
* Agnieszka Maliszewska O przyszłości polskiego mleka ...24
* Ogólne wymagania dla gospodarstw produkujących mleko surowe . . . 26
* Z Tadeuszem Nadrowskim – prezesem SM w Ostrołęce rozmawia Krzysztof Wróblewski Milandia atakuje . . . 28
* Milandia – rewolucyjna linia nowych produktów SM „Ostrołęka”. . . 30
* Anna Zawadzka Czy fit to mit? . . . 32
* Agnieszka Maliszewska Produkty SM MLEKPOL. . .35
* Redykołka . . .36
* Sprawozdanie z Zebrania Zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Mleczarstwa EDA (3-4 maja 2006 r., w siedzibie EDA w Brukseli). . .38
* Gomółki . . . 40
* Mira Wszelaka Podpadło pięciu . . . 41
* Dopłaty do zakupu masła przez instytucje i organizacje niedochodowe . . . 42
* Refundacje wywozowe wypłacane przez ARR. . . 44
* Rafał Kerger Reklama na miarę . . . 46
* Dorota Gąsowska Magazyn to nie miejsce na półtusze i biały ser. . . 48