„Poultry Insider” to nowe narzędzie analityczno-prognostyczne dla zarządzających firmami drobiarskimi oraz dla producentów drobiowego żywca rzeźnego. Takie analityczne wsparcie dla sektora jest bardzo powszechne w Stanach Zjednoczonych, w Polsce jest to jednak nowość.
„Poultry Insider” będzie dostępny dla hodowców i zarządzających branżą drobiarską elektronicznie, co poniedziałek przed rozpoczęciem każdego tygodnia pracy. Jego zadaniem jest dostarczanie menadżerom i właścicielom ważnych zmiennych decyzyjnych takich jak między innymi informacje o cenach, o działaniach konkurencji, o trendach panujących na świecie w branży drobiarskiej, czy o wartościach wskaźników wyprzedzających. „Poultry Insider” publikuje także analizy rynkowe, ma sygnalizować ważne zmiany w otoczeniu prawnym drobiarstwa oraz zwracać uwagę na istotne procesy w branży. Narzędzie stworzyła Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz.
- Uruchomienie „Poultry Insidera” poprzedziły ponad roczne przygotowania – mówi Mariusz Szymyślik, dyrektor KIPDiP. – Szymyślik precyzuje, że w tym czasie Izba wykonała setki analiz, wzmocniła monitoring polskiego i światowego rynku drobiarskiego, zbudowała unikalne bazy danych oraz wzbogaciła kompetencje zespołu.
Przygotowywanie „Poultry Insidera” jest działalnością non profit. Opłaty pobierane od subskrybentów przeznaczane są wyłącznie na pokrycie kosztów funkcjonowania narzędzia.
Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz