Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Polska smakuje na Światowych Dniach Młodzieży

27 lipca 2016
Polska smakuje na Światowych Dniach Młodzieży
ARR

Jabłka, mleko, drób i marchew - to produkty, którymi Agencja Rynku Rolnego wraz z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi przywita pielgrzymów z całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim pod Wawelem w ramach kampanii „Poland tastes good”.

Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa.

Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów w Pawilonie Polskim w Krakowie. Znajduje się on w namiotach pod Wawelem. Dla odwiedzających Agencja Rynku Rolnego przygotowała jabłka i soki jabłkowe, marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.

Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja – od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólna strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też media społecznościowe.

ARR


POWIĄZANE

Europejskie organizacje rolnicze wystosowały dwa listy otwarte w sprawie spójnej...

Jesień w pełni. Przed nami długie i zimne wieczory, podczas których będziemy spę...

Rosyjska pszenica: dane dotyczące zbiorów wskazują na nieznacznie niższą produkc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę