OPOLAGRA_2025

Polska smakuje na Światowych Dniach Młodzieży

27 lipca 2016
Polska smakuje na Światowych Dniach Młodzieży
ARR

Jabłka, mleko, drób i marchew - to produkty, którymi Agencja Rynku Rolnego wraz z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi przywita pielgrzymów z całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim pod Wawelem w ramach kampanii „Poland tastes good”.

Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa.

Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów w Pawilonie Polskim w Krakowie. Znajduje się on w namiotach pod Wawelem. Dla odwiedzających Agencja Rynku Rolnego przygotowała jabłka i soki jabłkowe, marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.

Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja – od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólna strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też media społecznościowe.

ARR


POWIĄZANE

W trudnym terenie leśnym, gdzie stabilność, siła uciągu i niezawodność są kluczo...

Sztuczna inteligencja powinna zawsze pozostawać pod kontrolą ludzi. Należy uczyn...

Podczas spotkania Copa–Cogeca, UECBV oraz Europejskiego Okrągłego Stołu Zrównowa...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę