W terminie 19-23 lutego 2024 r., członków Polskiej Izby Mleka tj. Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek, Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Piątnicy, Grupę Mlekovita i Poland Food, dzięki realizacji projektu pt. Targi Gulfood, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka, można spotkać na targach Gulfood 2024 w Dubaju.
Gulfood to największe na świecie doroczne targi żywności i hotelarstwa, które odbywają się w Dubai World Trade Centre. W tegorocznej edycji targów zarejestrowało się ponad 5500 wystawców z ponad 190 krajów.
Stoisko PIM D2-51 zlokalizowane jest w hali nr 2. Potencjalni kontrahenci podczas pięciu dni targów mają możliwość degustacji produktów mleczarskich produkowanych z najwyższej jakości polskiego mleka, a tym samym zapoznania się z ofertą polskich producentów mleka i przetworów mleczarskich oraz nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych.
Zdaniem firm uczestniczących, targi to jedna z najskuteczniejszych form promocji na rynkach zagranicznych, ponieważ dają możliwość bezpośredniej rozmowy z kontrahentami. Udział w targach jest również jedną z najważniejszych form wsparcia eksportu i ważnym elementem strategii wydatkowania środków z Funduszu Promocji Mleka, która uwzględnia uczestnictwo polskich firm mleczarskich w najważniejszych na świecie imprezach targowych.
Polska Izba Mleka aktywnie działa na rzecz rozwoju eksportu polskich produktów mleczarskich do krajów Unii Europejskiej oraz krajów trzecich, m. in. poprzez organizację stoisk na targach. Realizacja tego typu projektów dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka, umożliwia polskim firmom mleczarskim zwiększyć swoją rozpoznawalność na arenie międzynarodowej. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, prezentacja oferty produktów czy zbadanie oczekiwań klientów z rynków eksportowych, to kluczowe informacje, które są punktem wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów.
#FunduszePromocji #PolskaIzbaMleka
oprac, e-red, ppr.pl