Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Projekt wystartował 4 listopada. Jego organizatorem jest Upfield, właściciel marki Kasia, ale włączyć może się każdy. Wystarczy kupić kostkę do pieczenia Kasia, upiec z nią świąteczne pierniczki, wykonać im zdjęcie i opublikować na Instagramie lub Facebooku z hashtagiem #upieczdzieciomradosc. Dzięki zaangażowaniu fanów marki w akcję pieczenia ciasteczek i publikacji zdjęć wypieków, Kasia przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce aż 100 000 zł. Ma to być wsparcie w organizacji pełnych ciepła, radości i dziecięcego uśmiechu świąt Bożego Narodzenia oraz niezapomnianego zimowego wypoczynku dla podopiecznych Stowarzyszenia.
Miłośniczki pieczenia, które zaangażują się w pomoc, mają natomiast szansę wygrać zestawy przydatne w przygotowaniu świątecznych (i nie tylko) słodkości – rękawice kuchenne, fartuchy i foremki do pierniczków. Marka nagrodzi nimi autorów 20 najlepszych spośród opublikowanych zdjęć pierniczków.
- Rodzinne ciepło, uśmiech i zapach świeżo upieczonego domowego ciasta to wartości, które od zawsze towarzyszą marce Kasia. Chcemy, aby w okresie świątecznym wypełniały one każdy dom, niosąc poczucie bezpieczeństwa i radość. Dlatego po raz kolejny wspieramy najmłodszych – tym razem podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mamy nadzieję, że w ten sposób przywołamy uśmiech na ich małych buziach – mówi Alicja Strójwąs, Category Manager firmy Upfield.
Za stworzenie strategii komunikacji, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingowa Advalue.
- Jesteśmy dumni z tego projektu. Chętnie wspieramy szczytne cele i rozwiązania marketingowe, które przynoszą coś więcej niż zysk. A dzięki tej akcji, razem z marką Kasia pomagamy dzieciom odzyskać radość ze świąt - mówi Kama Antosiewicz - Digital & Social Media Manager z Advalue.
Akcja objęła komunikację w sklepach, YouTube oraz portale społecznościowe.
Akcja potrwa do 24 grudnia.
Newseria Biznes