Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą przychodzi jednak marka Starbucks, oferując zupełnie nowe, orzeźwiające doznania smakowe! Zachwyceni będą przede wszystkim miłośnicy mrożonych kaw i oryginalnych połączeń. Już od 30 kwietnia będą mogli oni rozkoszować się chłodnymi napojami. W ofercie pojawi się możliwość dodania do każdego napoju pianki inspirowanej kultowym deserem Crème Brulée! Pojawi się również nowość -aromatyczne espresso z dodatkiem napoju gazowanego w kilku wariantach smakowych.
Mimo że w kalendarzu jeszcze wiosna, w powietrzu coraz częściej czuć zapach lata. Do podobnych wniosków doszła marka Starbucks, która reagując na światowe trendy, wprowadza do swojej oferty smakowite nowości.
Rozpieszczaj podniebienie z Crème Brulée
Dla miłośników słodkich smaków Starbucks przygotował propozycję, której nie sposób się oprzeć! Tego lata marka daje możliwość personalizacji dowolnego mrożonego napoju poprzez dodanie do niego niesamowicie kremowej pianki inspirowanej deserem Crème Brulée. Przede wszystkim w ofercie kawiarni Goście będą mieli do wyboru takie połączenia Crème Brulée Cream Cold Foam jak: Brown Sugar Frappuccino®, Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso, czy klasyczne Cold Brew. Wybór zależy od indywidualnych preferencji, a aksamitna pianka będzie doskonałym dopełnieniem również dla innych napojów, do których można indywidualnie ją dodać. Z pewnością otuli ona zmysły wszystkich miłośników słodkiej śmietanki o waniliowych nutach. Może warto sięgnąć tego lata po odrobinę luksusu?
Marka Starbucks cieszy się od lat niesłabnącą sympatią konsumentów z uwagi na różnorodność wprowadzanych nowości. Dążymy do tego, by podążać za potrzebami naszych Gości, oferując im nietuzinkowe kombinacje. Polacy najbardziej lubią kawy, które już znają, ale mamy nadzieję, że nowa słodka pianka zachęci ich do eksperymentowania z różnymi napojami- mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
Moc orzeźwienia płynąca z nietypowego połączenia
Kolejna nowość Starbucks na lato to Sparkling Espresso, która przyniesie Gościom kawiarni powiew świeżości. Wyjątkowy smak espresso na bazie ziaren Starbucks® Blonde Roast połączono tym razem z lodem i orzeźwiającym napojem gazowanym, tworząc prawdziwie wakacyjną kombinację. Napój dostępny będzie w kawiarniach w trzech następujących wariantach: Tonic Water Sparkling Espresso, Bitter Lemon Sparkling Espresso oraz Ginger Ale Sparkling Espresso.
Dzięki temu, od 30 kwietnia 2024, w kawiarniach Starbucks każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie na lato.
***
Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
Informacja o AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu
oprac, e-red,ppr.pl