Masło klarowane (inaczej zwane Ghee) kolejny raz stanęło na finałowym podium, tym razem w ogólnopolskim badaniu Perły Rynku FMCG, w którym przedstawiciele najbardziej liczących się sieci handlowych w Polsce, wskazywali najlepiej rokujące nowości rynku FMCG.
Wśród laureatów znalazło się m.in. masło klarowane Sertop w kubeczku 200g, zdobywając Złoty Medal w kategorii „Tłuszcze Żółte”.
– Cieszymy się, że nasz produkt został dobrze przyjęty zarówno przez Konsumentów, jak i naszych Partnerów Handlowych i uzyskał kolejne wyróżnienie – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.
- Nagroda ta jest dla nas potwierdzeniem dużej popularności naszego produktu oraz jego wysokiej jakości, a także dobrze podjętej decyzji o jego wprowadzeniu na rynek.
Biuro prasowe Sertop Sp. z o.o.