Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki - marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania telewizyjna potrwa do końca września.
Ponadczasowy szlagier grupy Fasolki „Witaminki dla Chłopczyka i Dziewczynki” pochodzi zczasów dzieciństwa pokolenia współczesnych 30-latków, którzy obecnie sami często są rodzicami. Każdy rodzic zaś wie, jakie to utrapienie mieć dziecko – niejadka. Piosenka Fasolek, która za sprawą reklamy jogurtów z Piątnicy zyskała nowe życie, opowiada właśnie o Jasiu, który „witamin nie je”.
Znany od ponad trzech dekad i lubiany przez kolejne pokolenia najmłodszych słuchaczy utwór bardzo pasuje do Vita-Minek. Jogurty marchewkowo-owocowe są nowatorskim połączeniem marchewki z jednym z trzech owoców: jabłkiem, bananem bądź brzoskwinią. Powstały specjalnie dla najmłodszych, w tym niejadków, których w każdym pokoleniu nie brakuje. Akcja reklamy toczy się na warszawskim podwórku i ukazuje wspólną zabawą dzieci na świeżym powietrzu. Ważnym elementem beztroskiej zabawy są właśnie nowe jogurty, które stanowią pełnowartościową przekąskę, dodają sił, energii i wywołują uśmiech na twarzach przedszkolaków i uczniów.
Za realizację reklamy odpowiada agencja kreatywna Huta 19, a za zakup mediów dom mediowy Infinity Media.
Reklama Vita-Minek dostępna jest także na oficjalnym profilu OSM Piątnica w serwisie YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=b0h07WO5r4I
O firmie OSM PIĄTNICA:
OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników prowadzących gospodarstwa na Mazowszu, Kurpiach i Podlasiu. Spółdzielnia rozpoczęła swoją działalność ponad 40 lat temu od początku uznając za swój priorytet dbałość o najwyższą jakość, naturalność i innowacyjność produktów. To właśnie pasja do natury i wieloletnia konsekwencja w oferowaniu jej walorów pozwoliły firmie zdobyć zaufanie konsumentów stając się przy tym jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie.
Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. W związku z tym z początkiem kwietnia 2016 r. dostawcy mleka do OSM Piątnica rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Efektem tych działań było wprowadzenie 1 lipca br. przez Spółdzielnię na opakowaniach jej produktów specjalnego oznaczenia: „Bez GMO. Z mleka od krów karmionych paszami bez GMO”. Jest to dla konsumentów swoistym potwierdzeniem, że OSM Piątnica do produkcji swoich wyrobów wykorzystuje składniki wolne od genetycznie zmodyfikowanych organizmów, chroniąc naturalne środowisko.
Oferta OSM Piątnica obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich takich jak Serek Wiejski, którego jest pierwszym producentem w Polsce, świeże śmietany, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia) oraz produkty fermentowane – jogurty naturalne, jogurty typu greckiego z owocami, kefiry oraz zsiadłe mleko. Piątnica to pierwsza w Polsce firma mleczarska, która wprowadziła na polski rynek Mleko Wiejskie w innowacyjnej butelce z uchwytem, świeże Mleko Ekologiczne – pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpi Zielonych oraz Wiejskie bez laktozy – pozbawiony charakterystycznego słodkiego posmaku, pełen witamin i wartości odżywczych świeży produkt mleczny bez laktozy.
Biuro prasowe OSM Piątnica