Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

O 26% więcej Mitsubishi w Polsce w styczniu

18 lutego 2019
O 26% więcej Mitsubishi w Polsce w styczniu

Od wielu miesięcy wyraźnie rośnie zainteresowanie samochodami japońskiego producenta Mitsubishi Motors w Polsce. Ubiegłoroczny sukces ma swoją kontynuację - w styczniu 2019 roku Polacy zarejestrowali aż 26% więcej nowych aut spod znaku Trzech Diamentów, niż przed rokiem. Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na 4 koła marki Mitsubishi wynika z dobrej opinii klientów na temat modeli ASX, Outlander, L200 i Pajero, ale także z gorącego przyjęcia zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross.

W styczniu 2019 roku klienci zarejestrowali w Polsce 626 samochodów spod znaku Trzech Diamentów, co daje aż 26% wzrost w relacji do stycznia 2018 roku. Bestsellerem nadal pozostaje uznany SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 259 nabywców. O 28% większym zainteresowaniem cieszył się chwalony za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 171 klientów. Najnowszy model marki - kuszący sportową sylwetką SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross zajmuje 3. miejsce w rankingu notując w styczniu aż 127% wzrost sprzedaży. O 200% wzrosło zainteresowanie pickupem Mitsubishi L200 a słynny terenowy SUV Pajero potroił swój ubiegłoroczny rezultat.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

Informacje o firmie

infowire.pl


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę