biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

O 26% więcej Mitsubishi w Polsce w styczniu

18 lutego 2019
O 26% więcej Mitsubishi w Polsce w styczniu

Od wielu miesięcy wyraźnie rośnie zainteresowanie samochodami japońskiego producenta Mitsubishi Motors w Polsce. Ubiegłoroczny sukces ma swoją kontynuację - w styczniu 2019 roku Polacy zarejestrowali aż 26% więcej nowych aut spod znaku Trzech Diamentów, niż przed rokiem. Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na 4 koła marki Mitsubishi wynika z dobrej opinii klientów na temat modeli ASX, Outlander, L200 i Pajero, ale także z gorącego przyjęcia zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross.

W styczniu 2019 roku klienci zarejestrowali w Polsce 626 samochodów spod znaku Trzech Diamentów, co daje aż 26% wzrost w relacji do stycznia 2018 roku. Bestsellerem nadal pozostaje uznany SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 259 nabywców. O 28% większym zainteresowaniem cieszył się chwalony za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 171 klientów. Najnowszy model marki - kuszący sportową sylwetką SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross zajmuje 3. miejsce w rankingu notując w styczniu aż 127% wzrost sprzedaży. O 200% wzrosło zainteresowanie pickupem Mitsubishi L200 a słynny terenowy SUV Pajero potroił swój ubiegłoroczny rezultat.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

Informacje o firmie

infowire.pl


POWIĄZANE

W polskiej polityce wiejskiej i społecznej wrze coraz mocniej. Do redakcji ppr.p...

To, co wydarzyło się 15 sierpnia w województwie opolskim, wstrząsnęło środowiski...

Wśród najpopularniejszych gatunków lipca Kantar Polska wymienia pomidory, ziemni...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę