A_BIO_AGRO_950

Nowy pomysł na marketing w sprzedaży jaj

21 grudnia 2017
Nowy pomysł na marketing w sprzedaży jaj

W Azji pojawiły się pomysły na marketingowe wykorzystanie strachu konsumentów przed salmonellą oraz grypą ptaków, a także na zaadoptowanie w sektorze jaj trendów od dawna obecnych na rynku mięsa drobiowego związanych z modą na żywność convenience.

Singapurski producent jaj N&N Agriculture wprowadził nowatorski system pasteryzacji jaj autorstwa amerykańskiej firmy National Pasteurized Eggs. Dzięki tej technologii sprzedawane jaja nie są jajami gotowanymi jednak wymagają nieco mniej czasu do ostatecznego przyrządzenia. Pasteryzowane jaja są także wolne od bakterii oraz wirusów.

Przypomnijmy, że w ostatnich latach w róznych krajach azjatyckich ceny jaj gwałtownie spadały, co było spowodowane obawami konsumentów przed zarażeniem się wirusem grypy ptaków.

 

Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz


POWIĄZANE

Rekordowe prognozy dla Rosji Federacja Rosyjska w 2025 roku osiągnie 137,1 mln t...

Federacja Rosyjska w 2025 roku osiągnie zbiory brutto zbóż na poziomie 137,1 mln...

W miniony piątek w 52 miejscach w Polsce miały miejsce się protesty rolnicze. By...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę