OPOLAGRA_2025

Nowe smaki FUZETEA na bazie ekstraktów z Oolong i Rooibos

7 czerwca 2019
Nowe smaki FUZETEA na bazie ekstraktów z Oolong i Rooibos
Newseria Biznes

Do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty Fuzetea dołączają dwa kolejne smaki. W pierwszej połowie roku, marka zaprezentowała Fuzetea Bez Cukru, czyli fuzję smaków zielonej herbaty i marakui, a teraz proponuje dwa nowe zaskakujące warianty – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. Z początkiem czerwca, nowe smaki trafią do szerokiej dystrybucji. Marka stawia na nieoczywiste połączenia ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców, nawiązując do głównej filozofii Fuzetea, czyli niezwykłej fuzji smaków.

Fuzetea Oolong z winogronami i liczi oraz Fuzetea Rooibos z jagodami i miodem to najnowsze warianty mrożonej herbaty. Po sukcesie poprzednich wariacji smakowych, marka postawiła na oryginalne połączenia odpowiadając tym samym na potrzeby konsumentów, którzy poszukują wyjątkowych składników i niebanalnych połączeń. Nowe propozycje to kompozycja chińskiej herbaty Oolong (zwanej również niebieską) z dodatkiem soczystych winogron i słodkich liczi oraz kompozycja naparu z liści czerwonego, południowoafrykańskiego krzewu Rooibos o charakterystycznym smaku, połączonego z letnimi jagodami i znanym ze swoich zdrowotnych właściwości miodem.

Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Dodatkowo, w nowych wariantach selekcji herbaty dokonali profesjonalni teamasterzy, czuwający nad najlepszym smakiem i najwyższą jakością finalnego produktu. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty. Nowe smaki Fuzetea, podobnie jak wszystkie inne warianty napoju w całym portfolio, mają obniżoną zawartość cukru, który został częściowo zastąpiony ekstraktem z liśćmi stewii. Coca-Cola systematycznie rozwija ofertę napojów o niskiej lub zerowej zawartości cukru, zgodnie z europejskim zobowiązaniem firmy, że do 2020 r. obniży kaloryczność swoich napojów co najmniej o 10%.

Nasze dwa nowe warianty Fuzetea to wkroczenie na zupełnie nowe wody smakowe. Chcieliśmy dać konsumentom coś wyjątkowego; niespotykane ekstrakty z dodatkami letnich owoców, które jeszcze bardziej wzmacniają fuzje smaków. Uzyskaliśmy połączenie, dzięki któremu konsumenci przeniosą się na chwilę w egzotyczną podróż do południowej Afryki, czy orientalnej Azji. Są to idealne opcje na zbliżające się lato - komentuje Hubert Olczak, Brand Manager marki Fuzetea.

Od pierwszego czerwca marka rusza z szeroko zakrojoną kampania reklamową w telewizji, w kinach, w prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Uroczystość odbyła się w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie w obecnośc...

W świecie napięć geopolitycznych, cyfrowych walut i rosnącej niepewności, decyzj...

Wczoraj tj. 11.06.2025 roku przed budynkiem ministerstwa rolnictwa odbyła się ko...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę