Do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty Fuzetea dołączają dwa kolejne smaki. W pierwszej połowie roku, marka zaprezentowała Fuzetea Bez Cukru, czyli fuzję smaków zielonej herbaty i marakui, a teraz proponuje dwa nowe zaskakujące warianty – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. Z początkiem czerwca, nowe smaki trafią do szerokiej dystrybucji. Marka stawia na nieoczywiste połączenia ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców, nawiązując do głównej filozofii Fuzetea, czyli niezwykłej fuzji smaków.
Fuzetea Oolong z winogronami i liczi oraz Fuzetea Rooibos z jagodami i miodem to najnowsze warianty mrożonej herbaty. Po sukcesie poprzednich wariacji smakowych, marka postawiła na oryginalne połączenia odpowiadając tym samym na potrzeby konsumentów, którzy poszukują wyjątkowych składników i niebanalnych połączeń. Nowe propozycje to kompozycja chińskiej herbaty Oolong (zwanej również niebieską) z dodatkiem soczystych winogron i słodkich liczi oraz kompozycja naparu z liści czerwonego, południowoafrykańskiego krzewu Rooibos o charakterystycznym smaku, połączonego z letnimi jagodami i znanym ze swoich zdrowotnych właściwości miodem.
Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Dodatkowo, w nowych wariantach selekcji herbaty dokonali profesjonalni teamasterzy, czuwający nad najlepszym smakiem i najwyższą jakością finalnego produktu. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty. Nowe smaki Fuzetea, podobnie jak wszystkie inne warianty napoju w całym portfolio, mają obniżoną zawartość cukru, który został częściowo zastąpiony ekstraktem z liśćmi stewii. Coca-Cola systematycznie rozwija ofertę napojów o niskiej lub zerowej zawartości cukru, zgodnie z europejskim zobowiązaniem firmy, że do 2020 r. obniży kaloryczność swoich napojów co najmniej o 10%.
Nasze dwa nowe warianty Fuzetea to wkroczenie na zupełnie nowe wody smakowe. Chcieliśmy dać konsumentom coś wyjątkowego; niespotykane ekstrakty z dodatkami letnich owoców, które jeszcze bardziej wzmacniają fuzje smaków. Uzyskaliśmy połączenie, dzięki któremu konsumenci przeniosą się na chwilę w egzotyczną podróż do południowej Afryki, czy orientalnej Azji. Są to idealne opcje na zbliżające się lato - komentuje Hubert Olczak, Brand Manager marki Fuzetea.
Od pierwszego czerwca marka rusza z szeroko zakrojoną kampania reklamową w telewizji, w kinach, w prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.
Newseria Biznes