Good Food Products, największy polski producent wafli, wprowadza na rynek nową generację ryżowo-kukurydzianych wafli pikantnych. Produkt wyróżniać się będzie wyjątkową chrupkością i smakiem oraz świeżym, skrojonym na miarę opakowaniem – folii użytej do jego produkcji będzie mniej aż o 21%!
Jeszcze lepszy smak w nowym wydaniu
Nowy produkt Good Food pozwala konsumentom delektować się 12 waflami w opakowaniu, które zyskują na lekkości i puszystości (paczka lżejsza o 11 g), z uwagi na fakt poprawy w recepturze. Bardziej wyrazista pikantność wafli to zasługa niewielkich modyfikacji w posypkach. Szczególną nutę smakową zyskuje wariant paprykowy, w którym będzie wyczuwalny dymny aromat barbeque.
„Podchodząc do projektu zmiany opakowania, wzięliśmy pod uwagę wiele aspektów, także poprawę smaku. Nasi technologowie dopasowali gramaturę i wypiek wafla tak do nowego opakowania, by produkt chrupał jeszcze lepiej, a smak był bardziej wyrazisty” -tłumaczy Mariusz Brzeziński, Kierownik Pionu Wdrażania Nowych Produktów i dodaje:„ W planach mamy kolejne ulepszenia tych produktów zarówno w zakresie receptury, jak i logistyki. Uzyskanie najlepszego możliwego smaku jest dla nas równie kluczowe, co optymalizacja logistyki i zachowanie stałej, niskiej ceny wafli”.
W myśl zrównoważonego rozwoju i blisko 11,5 tony mniej plastiku!
Nowa generacja wafla smakowego zapakowana została w tyle folii ile niezbędne, Good Food zrezygnował także z klipsa, który był nierecyklingowalny. Zmiana opakowania zmniejsza zużycie plastiku potrzebnego do opakowania o 11,5 tony w ciągu roku! Co więcej, nowe opakowanie zyskało na logistyce półkowej, co oznacza, że paczki lepiej układają się na regałach sklepowych i są wygodniejsze w przewożeniu.
Według konsumentów
Konsumenci w tak zwanych ślepych testach porównawczych (testy samych wafli, bez opakowania i marki producenta) bardzo dobrze ocenili nową wersję wafla. Oceniane były między innymi smak, wygląd, chrupkość i cena. W ogólnej ocenie nowe smakowe wafle ryżowe uplasowały się jako lepsze od swoich poprzedników, szczególnie jeśli chodzi o chrupkość.
Badani uznali, że to chrupkość i puszystość nowego wafla jest znacząco lepsza. Ponad połowa konsumentów odpowiedziała, że nowa chrupkość jest wręcz znakomita. Co istotne, chrupkość to jeden z trzech kluczowych czynników wpływających na ocenę produktu, tuż obok smaku i ceny.
Nową wersję wafli ryżowych od października będzie można kupić w sieci Biedronka, a do końca roku zaczną pojawiać się w kolejnych sklepach.
O firmie
Good Food Products to polski producent, jeden z pionierów w produkcji wafli ryżowych i kukurydzianych oraz prekursor zdrowego stylu odżywiania w Polsce, swoim asortymentem wspiera zdrowe wybory konsumentów na niemal wszystkich kontynentach już od ponad 30 lat. Najwyższej jakości ziarna, wypiekane w optymalnej dla nich temperaturze, to sekret niezwykłej, wciąż zaskakującej chrupkości produktów Good Food.
Więcej o firmie i wartościach przez nią wspieranych na: https://www.goodfood.pl