OPOLAGRA_2025

Nowe wafle Good Food – będzie smaczniej i proekologicznie

13 października 2022
Nowe wafle Good Food – będzie smaczniej i proekologicznie

Good Food Products, największy polski producent wafli, wprowadza na rynek nową generację ryżowo-kukurydzianych wafli pikantnych. Produkt wyróżniać się będzie wyjątkową chrupkością i smakiem oraz świeżym, skrojonym na miarę opakowaniem – folii użytej do jego produkcji będzie mniej aż o 21%!

Jeszcze lepszy smak w nowym wydaniu

Nowy produkt Good Food pozwala konsumentom delektować się 12 waflami w opakowaniu, które zyskują na lekkości i puszystości (paczka lżejsza o 11 g), z uwagi na fakt poprawy w recepturze. Bardziej wyrazista pikantność wafli to zasługa niewielkich modyfikacji w posypkach. Szczególną nutę smakową zyskuje wariant paprykowy, w którym będzie wyczuwalny dymny aromat barbeque.

„Podchodząc do projektu zmiany opakowania, wzięliśmy pod uwagę wiele aspektów, także poprawę smaku. Nasi technologowie dopasowali gramaturę i wypiek wafla tak do nowego opakowania, by produkt chrupał jeszcze lepiej, a smak był bardziej wyrazisty” -tłumaczy Mariusz Brzeziński, Kierownik Pionu Wdrażania Nowych Produktów i dodaje:„ W planach mamy kolejne ulepszenia tych produktów zarówno w zakresie receptury, jak i logistyki. Uzyskanie najlepszego możliwego smaku jest dla nas równie kluczowe, co optymalizacja logistyki i zachowanie stałej, niskiej ceny wafli”.

 

 

W myśl zrównoważonego rozwoju i blisko 11,5 tony mniej plastiku!

Nowa generacja wafla smakowego zapakowana została w tyle folii ile niezbędne, Good Food zrezygnował także z klipsa, który był nierecyklingowalny. Zmiana opakowania zmniejsza zużycie plastiku potrzebnego do opakowania o 11,5 tony w ciągu roku! Co więcej, nowe opakowanie zyskało na logistyce półkowej, co oznacza, że paczki lepiej układają się na regałach sklepowych i są wygodniejsze w przewożeniu.

Według konsumentów

Konsumenci w tak zwanych ślepych testach porównawczych (testy samych wafli, bez opakowania i marki producenta) bardzo dobrze ocenili nową wersję wafla. Oceniane były między innymi smak, wygląd, chrupkość i cena. W ogólnej ocenie nowe smakowe wafle ryżowe uplasowały się jako lepsze od swoich poprzedników, szczególnie jeśli chodzi o chrupkość.

Badani uznali, że to chrupkość i puszystość nowego wafla jest znacząco lepsza. Ponad połowa konsumentów odpowiedziała, że nowa chrupkość jest wręcz znakomita. Co istotne, chrupkość to jeden z trzech kluczowych czynników wpływających na ocenę produktu, tuż obok smaku i ceny.
Nową wersję wafli ryżowych od października będzie można kupić w sieci Biedronka, a do końca roku zaczną pojawiać się w kolejnych sklepach.


O firmie
Good Food Products to polski producent, jeden z pionierów w produkcji wafli ryżowych i kukurydzianych oraz prekursor zdrowego stylu odżywiania w Polsce, swoim asortymentem wspiera zdrowe wybory konsumentów na niemal wszystkich kontynentach już od ponad 30 lat. Najwyższej jakości ziarna, wypiekane w optymalnej dla nich temperaturze, to sekret niezwykłej, wciąż zaskakującej chrupkości produktów Good Food.
Więcej o firmie i wartościach przez nią wspieranych na: https://www.goodfood.pl

 


POWIĄZANE

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. Syst...

Ruszył sezon pełen wyzwań i szans dla pszczelarzy Tegoroczny sezon miodowy rozpo...

Prezydent Andrzej Duda zaprosił na spotkanie Prezydenta elekta Karola Nawrockieg...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę