MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Nowa umowa partnerska między John Deere i Ladies European Tour

4 sierpnia 2023
Nowa umowa partnerska między John Deere i Ladies European Tour
  • John Deere i Ladies European Tour (LET) są partnerami od 2007 roku.
  • Współpraca została przedłużona o kolejne 3 lata.
  • John Deere zapewnia LET usługi agronomiczne i konsultacyjne, a także optymalizację sprzętu w celu zapewnienia najlepszych dostępnych usług dla graczy LET, miejsc rozgrywek i turniejów.

 John Deere i Ladies European Tour zaktualizowali i przedłużyli swoją wieloletnią umowę partnerską na okres 3 lat, do 2026 roku. Odnowienie kontraktu podniesie poziom partnerstwa dzięki zwiększonym usługom wsparcia i dodatkowym inwestycjom w pola golfowe. John Deere i LET są partnerami od 2007 roku, a to odnowienie oznacza, że John Deere nadal będzie głównym partnerem Golf Course Machinery.

Przedłużenie współpracy

– Dzięki nowej umowie z John Deere nasze globalne marki będą ze sobą ściślej współpracować, aby jeszcze bardziej podnieść jakość i spójność naszych mistrzowskich, międzynarodowych pól golfowych – mówi Fiona Harold, dyrektor handlowa LET.

Ogłoszenie zostało podane w przeddzień zupełnie nowego turnieju z pulą 1 miliona euro: La Sella Open w wielokrotnie nagradzanym La Sella Golf Resort & Spa w Denia w rejonie Alicante w Hiszpanii, gdzie do przygotowania i utrzymania pól turniejowych wykorzystuje się sprzęt firmy John Deere.

– Jesteśmy niezwykle dumni z przedłużenia naszej cennej współpracy z Ladies European Tour do 2026 roku. Posiadanie firmy John Deere jako preferowanego dostawcy sprzętu dla Ladies European Tour jest wielką szansą na dalsze dostarczanie naszych najnowszych technologii i innowacji, mając pewność, że powierzchnie do gry w golfa przygotowywane przez nas sprzęt są najwyższej jakości. LET jest wyjątkowym stowarzyszeniem i nie możemy się doczekać kontynuacji współpracy i wspierania wspólnych wartości związanych z grą w golfa, w tym celebrowania kobiet w branży golfowej i tych, które grają w tę grę, a także zrównoważonego rozwoju i wiele więcej  przekonuje Carlos Aragonés, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy John Deere — Turf & Golf.

– Zaangażowanie ze strony John Deere opiera się na naszym trwałym 17-letnim partnerstwie i podkreśla nasz wspólny cel, jakim jest podniesienie jakości gry kobiet w ekscytującym czasie dla naszej branży – dodaje Fiona Harold.

Kim są partnerzy?

John Deere jest światowym liderem w dostarczaniu zaawansowanych produktów, technologii i usług dla klientów, których praca rewolucjonizuje rolnictwo i budownictwo. Marka działa dla ludzi, którzy jej ufają oraz dla planety, która ich utrzymuje, i tworzy inteligentne połączone maszyny umożliwiające postęp technologiczny. Klienci firmy John Deere znajdują się w centrum wszystkich jej działań.

John Deere opiera się na ponad 180-letnim doświadczeniu i terabajtach precyzyjnych danych, aby poznać klientów i ich potrzeby lepiej niż ktokolwiek inny. Łatwa w użyciu technologia pomaga osiągać wyniki, które są widoczne w terenie, na placu budowy i w dokumentach. John Deere zapewnia bezproblemowy dostęp do części zamiennych, usług serwisowych i ulepszeń wydajności, dając światowej klasy wsparcie przez cały cykl życia maszyn i mając zawsze na uwadze wydajność i zrównoważony rozwój. Marka John Deere działa dla poprawy jakości życia.

Ladies European Tour inspiruje kobiety i dziewczęta do podążania za swoimi pasjami i realizowania swojego potencjału w grze w golfa. Głównym celem LET jest zbudowanie i dostarczenie obszernego i konkurencyjnego harmonogramu wydarzeń, aby umożliwić silnym, energicznym, dumnym i pewnym siebie graczom rywalizację na najwyższym poziomie, realizować ich marzenia i świecić przykładem.

Zróżnicowana i wielokulturowa społeczność 421 profesjonalnych golfistów LET reprezentuje aż 38 krajów, ale korzenie LET są europejskie. Celami stowarzyszenia są rozrywka i ekscytacja, ale także poprawa zdrowia i jakości życia jako odpowiedzialny, zaangażowany i pełen szacunku partner.

Jacy są gracze LET?

Inspirujący – inspirują innych do naśladowania i zachęcają ich do podążania za własnymi marzeniami.

Pasjonaci – kieruje nimi pasja, aby w pełni wykorzystać ich potencjał i każdego dnia stawać się lepszymi. Nie chodzi tylko o pieniądze czy chwałę, ale o prawdziwą miłość do gry.

Zaangażowani – są bardzo zaangażowani w ciągłe doskonalenie i doceniają wytrwałość potrzebną do osiągnięcia długoterminowych celów.

Rok 2023 to 45. sezon turniejów golfowych od czasu powstania profesjonalnych zawodów w 1978 roku i czwarta edycja Race to Costa del Sol. W tegorocznym programie znalazło się 30 wydarzeń w 21 różnych krajach, a wartość  nagród jest rekordowa i opiewa na kwotę 35 milionów euro.

Seria LET Access to oficjalna ścieżka rozwoju w LET stworzona, aby dać graczom możliwość konkurowania i awansu do LET oraz spełnienia swoich marzeń w zawodowym golfie.

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Ten spór wciąż rozpala emocje Polacy uwielbiają święta, ale równie mocno kochają...

W dzisiejszym świecie innowacje technologiczne są na porządku dziennym. Każdego ...

‘Dlaczego chcesz się przebranżowić?’, to najnowszy konkurs przygotowany przez po...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę