Sescom, spółka technologiczna działająca w obszarze usług Facility Management realizuje kontrakty z brandami działającymi na terenie całej Europy. Obecnie rozpoczęła swój kolejny projekt obejmujący usługi reakcyjne i prewencyjne w restauracji North Fish znajdującej się w Centrum Handlowym Westfield Stratford City.
Sieć North Fish to 45 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi, które znajdują się w centrach handlowych na terenie całej Polski oraz w Londynie. Restauracje specjalizują się w daniach z ryb i owoców morza. Założona w 2002 roku firma zatrudnia niemal 1000 osób. W restauracjach przywiązuje się dużą uwagę do standardów obsługi klientów oraz serwisu technicznego obiektów.
– Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od realizacji usług Facility Management w 45 obiektach w Polsce. W zeszłym miesiącu podpisaliśmy umowę na obsługę serwisową FM w Londynie. Zakres usług prewencyjnych i reakcyjnych realizowanych przez Sescom poza podniesieniem standardu funkcjonowania restauracji ma również wpływ na ilość zużytej energii w obiektach. Ogranicza także koszty mediów, odblokowuje środki, które można przeznaczyć na nowe inwestycje oraz ma pozytywny wpływ na środowisko – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.
Potencjał rynku Facility Management cały czas rośnie. Firmy coraz większą uwagę skupiają na obsłudze technicznej obiektów, która zapewnia nie tylko komfort osób przebywających w restauracjach, ale ogranicza również zużycia energii elektrycznej, a co za tym idzie emisji CO2. Sprawne zarządzanie obiektem pozwala na generowanie oszczędności.
– Naszym klientom dostarczamy usługi serwisu technicznego oraz nowatorskie rozwiązania technologiczne, jak np. poprawa efektywności energetycznej, która przynosi duże korzyści ekologiczne, wpływając na redukcję emisji CO2 i śladu węglowego. W ramach umowy z klientem zajmujemy się przeprowadzaniem przeglądów, konserwacji oraz napraw m.in.: lodówek, chłodziarek, frytkownic i pomp ciepła – podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Sescom w bardzo mocno skoncentrowany jest na nowych technologiach do optymalizacji działalności własne oraz swoich klientów.
– Sprawnie działające urządzenia to ważny element każdej restauracji. Sescom oferuje swoim klientom technologię SES Control, która służy do opomiarowania pracy urządzeń. Integruje ją z innymi systemami, a następnie wizualizuje i analizuje dane. Dzięki temu można diagnozować problemy, zapobiegać awariom oraz optymalizować pracę urządzeń znajdujących się w restauracjach, a także ustalać optymalny czas dokonywania przeglądów serwisowych – dodaje Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
***
O spółce:
Sescom to spółka technologiczna, działająca głównie w obszarze usług technicznego Facility Management, mocno skoncentrowana na nowych technologiach do optymalizacji działalności własnej i klientów firmy, a także potrzebach otoczenia związanych ze zrównoważonym rozwojem. Od 2008 roku świadczy kompleksowe usługi dla sieci handlowych. Zapewnia utrzymanie techniczne, optymalizację procesów operacyjnych i pomocniczych oraz efektywność energetyczną z wykorzystaniem zeroemisyjnych źródeł energii. Łączy bezpieczeństwo i standardy jakościowe z indywidualnie projektowanymi rozwiązaniami. W 2021 roku zrealizowała zlecenia dla ponad 350 klientów z 24 krajów Europy. Spółka Sescom S.A. od 2013 roku notowana jest na GPW w Warszawie.