MERCOSUR1

Najwięcej przyjemności w jednej torebce

4 lutego 2025
Najwięcej przyjemności w jednej torebce

Kampania herbat zielonych Big-Active

Trwa kampania promująca zielone herbaty Big-Active. Obejmuje ona wybrane stacje telewizyjne oraz kanały digital. Jej hasło – „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, a także dynamiczna, zmysłowa i zaskakująca forma spotu zachęcają do odkrywania wyjątkowych walorów zielonych herbat Big-Active.

Marka Big-Active łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jest znana z tworzenia unikalnych wariantów, cieszących się ogromną popularnością wśród wymagających, świadomych i otwartych na nowe doznania smakowe konsumentek.

Zielone herbaty Big-Active to starannie dobrane kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i kolorowych płatków kwiatów. Ich wyjątkowy aromat i głęboki smak zamknięte są w przezroczystych torebkach, dzięki czemu można w pełni dostrzec i docenić ich najwyższą jakość. To napar, który pozwala nie tylko cieszyć się chwilą relaksu każdego dnia, ale też odkryć nowy wymiar przyjemności.

Unikalne cechy zielonych herbat Big-Active stały się inspiracją do stworzenia kampanijnego video. – Nasz spot jest równie wyjątkowy jak nasze produkty – mówi Agnieszka Michalak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Jego niezwykła forma w nowoczesny, wysmakowany wizualnie i sensualny sposób wyraża głębię doznań, płynących z każdej filiżanki zielonej herbaty Big-Active. Pokazujemy, jak nasze herbaty ożywiają zmysły i przenoszą w świat pełen smaków, aromatów i barw.

Kampania obejmuje wszystkie kluczowe stacje tematyczne TVN i Polsat, a także media online – VOD, YouTube, TV Advance.

Spot z kampanii herbat zielonych Big-Active jest dostępny TUTAJ

*** 

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, gotowych do picia napojów herbacianych, cukierków odświeżających oraz kosmetyków. W portfolio znajdziemy produkty marek: Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Firma niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Na rynku soi na Ukrainie kontynuował się stopniowy wzrost cen.Na rynku krajowym ...

Poniżej prezentujemy Wystąpienie prezydenta Antónia Costy na konferencji prasowe...

W odpowiedzi na wystąpienie Zarządu Krajowej Rady Izb Rolniczych z 15 stycznia 2...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę