biogaz_09_2025

Najwięcej przyjemności w jednej torebce

4 lutego 2025
Najwięcej przyjemności w jednej torebce

Kampania herbat zielonych Big-Active

Trwa kampania promująca zielone herbaty Big-Active. Obejmuje ona wybrane stacje telewizyjne oraz kanały digital. Jej hasło – „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, a także dynamiczna, zmysłowa i zaskakująca forma spotu zachęcają do odkrywania wyjątkowych walorów zielonych herbat Big-Active.

Marka Big-Active łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jest znana z tworzenia unikalnych wariantów, cieszących się ogromną popularnością wśród wymagających, świadomych i otwartych na nowe doznania smakowe konsumentek.

Zielone herbaty Big-Active to starannie dobrane kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i kolorowych płatków kwiatów. Ich wyjątkowy aromat i głęboki smak zamknięte są w przezroczystych torebkach, dzięki czemu można w pełni dostrzec i docenić ich najwyższą jakość. To napar, który pozwala nie tylko cieszyć się chwilą relaksu każdego dnia, ale też odkryć nowy wymiar przyjemności.

Unikalne cechy zielonych herbat Big-Active stały się inspiracją do stworzenia kampanijnego video. – Nasz spot jest równie wyjątkowy jak nasze produkty – mówi Agnieszka Michalak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Jego niezwykła forma w nowoczesny, wysmakowany wizualnie i sensualny sposób wyraża głębię doznań, płynących z każdej filiżanki zielonej herbaty Big-Active. Pokazujemy, jak nasze herbaty ożywiają zmysły i przenoszą w świat pełen smaków, aromatów i barw.

Kampania obejmuje wszystkie kluczowe stacje tematyczne TVN i Polsat, a także media online – VOD, YouTube, TV Advance.

Spot z kampanii herbat zielonych Big-Active jest dostępny TUTAJ

*** 

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, gotowych do picia napojów herbacianych, cukierków odświeżających oraz kosmetyków. W portfolio znajdziemy produkty marek: Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Firma niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Coraz większą popularność zyskują nowoczesne produkty na bazie naturalnych skład...

Sens dokonującej się na naszych oczach rewolucji internetowej da się lepiej zroz...

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych wyraża pełne poparcie dla stan...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę