Ulubiony Serek Kanapkowy Kremowy 150 g (klasyczny, z czosnkiem, z przyprawami) zajął III miejsce w konkursie „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów” w kategorii Sery twarogowe. Przedmiotem 5. edycji ogólnopolskiego badania było aż 331 nowości (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) wprowadzonych do dystrybucji w okresie od 1 września 2014 do 1 września 2015 roku w ramach 58 kategorii FMCG.
Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia.
Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Zastosowano w nim reprezentatywną próbę N=1000 respondentów (losowo-kwotową), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Głos zabrali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego, oraz używają objęte badaniem kategorie produktowe.
Forum Mleczarskie / Grupa Polmlek