Trwający już czwarty kwartał to tradycyjnie okres największej sprzedaży przetworów rybnych. Wynika to ze zwiększonego zapotrzebowania na przetwory rybne w okresie przedświątecznym oraz większej konsumpcji przetworów rybnych w miesiącach jesienno-zimowych - informuje Seko, firma działająca w branży przetwórstwa rybnego.
Seko postanowił więc przed czwartym kwartałem rozszerzyć asortyment oferowanych produktów i wprowadził do oferty nowe przekąski w kilku wariantach smakowych. W ofercie spółki pojawiła się też nowa linia dań gotowych w pięciu smakach.
Firma przyznaje jednocześnie, że niższa sprzedaż jest realizowana w I kwartale roku. Z kolei najniższe przychody są notowane w II oraz III kwartale, kiedy to, ze względu na wyższe temperatury powietrza, popyt na przetwory rybne ulega osłabieniu.
Ponadto poziom przychodów w I i II kwartale każdego roku jest również w pewnym stopniu uzależniony od terminu Świąt Wielkanocnych.
(PAP)