Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

„Muśnij sobie!”

24 sierpnia 2023
„Muśnij sobie!”

Herbapol-Lublin promuje musy owocowe w kampanii z Darią Ładochą 

Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii Ładochy. 

Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe. Wyróżnia je mnogość kulinarnych zastosowań, wygoda użytkowania, a także lubiane smaki. To sposób na urozmaicenie wielu domowych deserów i dań – nie tylko tych „na słodko"

Herbapol Lublin

 

Właśnie na tych niezwykle szerokich możliwościach wykorzystania musów w kuchni opiera się nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której udział bierze Daria Ładocha. – W przygotowanych spotach pokazujemy, jak przydatnymi i prostymi w użyciu produktami są musy owocowe Herbapol – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Managerka w firmie Herbapol-Lublin. – Ułatwiają szybkie przygotowanie wielu smacznych i efektownych potraw. Wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć – i zajadać! W naszej kampanii podsuwamy pomysły na zastosowanie musów, w postaci oryginalnych przepisów stworzonych przez Darię, ale też chcemy zachęcić konsumentów do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni. 

Spoty powstałe na potrzeby kampanii będą szeroko emitowane w Internecie – na YouTube, kanałach VOD, a także Facebook oraz Instagram.

 Linki do video kampanii „Muśnij sobie!” tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=B049GnKejdQ

https://www.youtube.com/watch?v=Li8uOkKwSWc

https://www.youtube.com/watch?v=UbePaYxHwog  

*** 

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych i gotowych do picia napojów herbacianych, cukierków czyszczących język oraz kosmetyki. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

oprac, e-mk ppr.pl źródło: HERBAPOL LUBLIN


POWIĄZANE

Cyfryzacja jest bronią obosieczną - z jednej strony usprawnia procesy biznesowe,...

Rolnictwo 4.0 – nie ma konieczności dwukierunkowej wymiany danych w robotach! Za...

Jak podała służba prasowa Ministerstwa Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy, min...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę