Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

21 stycznia 2020
Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

Czy warto dostosować się do bieżących mód żywieniowych? – Wszystko zależy od okoliczności – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o. – Bo mody na niejedzenie laktozy lub glutenu przemijają, ale moda na polskie i dobre jakościowo produkty to trend, który z pewnością będzie się rozwijać i do którego warto się dostosować.

Nasze produkty od kilkudziesięciu lat cieszą się ogromną popularnością, na co główny wpływ ma ich jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji. To właśnie dzięki tej jakości nasze produkty doskonale sprawdzają się nie tylko na kanapkach, ale także podczas gotowania/pieczenia/smażenia, co sprawia, że można ich użyć zarówno do sałatek czy domowych zup, sosów, mięs lub zapiekanek.

Nasze sery odpowiadają potrzebom rynku, co w rezultacie daje marce Sertop znaczącą pozycję w krajowej sprzedaży serów topionych. Zawdzięczamy to wspomnianej wysokiej jakości naszych wyrobów, dużej znajomości marki, różnorodności stosowanych dodatków smakowych a nade wszystko, trudnej do przecenienia - lojalności naszych klientów. Bo patriotyzm gospodarczy jest kolejnym trendem, który nie przemija, i który warto wziąć po uwagę planując swoje działania.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę