OPOLAGRA_2025

Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

21 stycznia 2020
Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

Czy warto dostosować się do bieżących mód żywieniowych? – Wszystko zależy od okoliczności – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o. – Bo mody na niejedzenie laktozy lub glutenu przemijają, ale moda na polskie i dobre jakościowo produkty to trend, który z pewnością będzie się rozwijać i do którego warto się dostosować.

Nasze produkty od kilkudziesięciu lat cieszą się ogromną popularnością, na co główny wpływ ma ich jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji. To właśnie dzięki tej jakości nasze produkty doskonale sprawdzają się nie tylko na kanapkach, ale także podczas gotowania/pieczenia/smażenia, co sprawia, że można ich użyć zarówno do sałatek czy domowych zup, sosów, mięs lub zapiekanek.

Nasze sery odpowiadają potrzebom rynku, co w rezultacie daje marce Sertop znaczącą pozycję w krajowej sprzedaży serów topionych. Zawdzięczamy to wspomnianej wysokiej jakości naszych wyrobów, dużej znajomości marki, różnorodności stosowanych dodatków smakowych a nade wszystko, trudnej do przecenienia - lojalności naszych klientów. Bo patriotyzm gospodarczy jest kolejnym trendem, który nie przemija, i który warto wziąć po uwagę planując swoje działania.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. Syst...

Ruszył sezon pełen wyzwań i szans dla pszczelarzy Tegoroczny sezon miodowy rozpo...

Prezydent Andrzej Duda zaprosił na spotkanie Prezydenta elekta Karola Nawrockieg...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę