– Sezon 2018 na Mazurach należy do Milko, które jest sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich Mazury MTB 2018. W ciągu 15 lat istnienia marki na rynku dotarliśmy do konsumentów, którzy żyją aktywnie, cenią sobie zdrowy wypoczynek i radość życia – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.
Produkty fermentowane Milko od 2017 roku promowane są hasłem „Weź Milko na drogę”. Nowe, wąskie kartoniki Milko o pojemności 330 ml odpowiadają coraz bardziej powszechnemu wśród konsumentów trendowi, „on the go”. Od wiosny ubiegłego roku napoje fermentowane z Mrągowa mają udoskonaloną recepturę – nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego.
– Jogurt, kefir lub maślanka Milko to porcja dobrze przyswajalnej energii. SM Mlekpol jako propagator zdrowego stylu życia po raz kolejny postanowił zachęcić konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Tym razem jako sponsor tytularny najszybciej rozwijającego się cyklu wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce. Nie bez znaczenia jest także fakt, że impreza odbywa się na terenie Warmii i Mazur. To właśnie tu w Mrągowie, produkowane są napoje Milko. Projekt Mazury MTB upowszechnia kolarstwo również wśród najmłodszych, cyklem wyścigów towarzyszących – Mini Race. Sponsorem tej części imprezy będzie marka Łaciate Junior od SM Mlekpol – dodaje Ewa Gromadzka.
Łaciate Junior to mleko dedykowanym dzieciom. Jest najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Ma w swoim składzie 3,8% tłuszczu. To porcja pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii.
Mlekpol (SM) jest sponsorem wszystkich 12 wyścigów. Pierwszy z nich rusza już 8 kwietnia o godz. 11.30 w miejscowości Gałkowo – Mazury MTB Etap 1 – Wyścig szlakiem Starowierców. Zainteresowanych zapraszamy na stronę https://www.mazurymtb.pl/
Forum Mleczarskie / SM Mlekpol