Ptak_Waw_CTR_2024

MLEKOVITA wspiera medyków i potrzebujących w walce z pandemią

9 czerwca 2020
MLEKOVITA wspiera medyków i potrzebujących w walce z pandemią

MLEKOVITA w okresie pandemii wspiera najbardziej potrzebujących – w tym lokalne otoczenie. Firma m.in. dofinansowała zakup karetki dla Pogotowia Ratunkowego w Wysokiem Mazowieckiem, przekazała środki ochrony osobistej (maseczki i przyłbice) Wojewódzkiemu Szpitalowi Zespolonemu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, a także przekazała produkty z przeznaczeniem dla korzystających z Banków Żywności czy Caritas Polska.

Wsparcie udzielone przez MLEKOVITĘ pomoże placówkom medycznym oraz potrzebującym w skuteczniejszej i bezpieczniejszej walce z COVID-19.

Jako lider polskiej branży mleczarskiej, mimo trudnej sytuacji, nie zwalniamy tempa i skupiamy się na realizacji zamówień. Koncentrując się na utrzymaniu naszego biznesu i wsparciu polskiej gospodarki, jednocześnie czujemy potrzebę dołożenia swojej cegiełki do walki z COVID-19. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć pracujące na pierwszej linii frontu walki z koronawirsuem oddziały ratunkowe w najbliższym otoczeniu naszej firmy – podkreślaDariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

Z myślą o najbardziej potrzebujących MLEKOVITA od lat wspiera nie tylko najbliższe lokalne otoczenie. Firma regularnie przekazuje wsparcie rzeczowe w postaci produktów mleczarskich (oraz innych dostępnych materiałów, np. technicznych) organizacjom pożytku publicznego. W okresie walki z pandemią zarówno takie placówki, jak Banki Żywności czy oddziały Caritas Polska, jak i bardziej lokalne, np. Stowarzyszenie „Bliżej Ciebie” w Wysokiem Mazowieckiem czy kaliski Bank Chleba, również mogły liczyć na dodatkowe wsparcie MLEKOVITY. Ponadto już w marcu firma rozpoczęła realizację projektu dostaw bezpośrednich do domów osób objętych kwarantanną, aby nikomu nie zabrakło produktów mlecznych, które są niezwykle ważnym elementem codziennej diety.

Takie działania, prowadzone są przez MLEKOVITĘ nie tylko podczas trudnego dla całego społeczeństwa czasu, ale regularnie od lat, co wielokrotnie było już doceniane, m.in. przez prezydenta Andrzeja Dudę, który przyznał firmie Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP w kategorii „Odpowiedzialny biznes”.

****

 

MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 20 zakładów produkcyjnych i 32 własne centra dystrybucyjne, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry. MLEKOVITA oferuje największy wybór nabiału w Polsce i Europie (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery pleśniowe, sery sałatkowo-kanapkowe, ser mascarpone, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleka zagęszczone, mleka smakowe, napoje wysokobiałkowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i tłuszcze do smarowania, mleka w proszku, serwatkę w proszku oraz koncentraty białek serwatkowych), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Pierwsza w kraju wprowadziła na rynek masło klarowane, jako jedyna w Polsce produkuje ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu – lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC.

MLEKOVITA jest przedsiębiorstwem ze 100-procentowym kapitałem polskim i niekwestionowanym liderem branży w kraju oraz liderem eksportu sektora mleczarskiego (posiada uprawnienia eksportowe do 167 krajów świata). Posiada certyfikat koszerności (Koher Certificate) i certyfikat HALAL; została również wpisana do bazy Sedex – firm o etycznych standardach produkcji w łańcuchu dostaw. Za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów, oferując im produkty najwyższej jakości i rokrocznie wprowadzając nowy asortyment, który nie tylko zdobywa uznanie konsumentów, ale i liczne nagrody (np. renomowane tytuły w badaniach konsumenckich i eksperckich: Doceń Polskie – Top Produkt, Laur Konsumenta, Wybór Konsumenta, Odkrycie Roku, Najlepsze w Polsce itp.; złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych targów, uznanie ekspertów biznesu: Lider Jakości Żywności, Lider Polskiego Biznesu, Heros Polskiej Gospodarki, Superbrands, Solidna Firma, Filar Polskiej Gospodarki itp.; oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym: Lider Polskiego Exportu, Mister Eksportu, Medal Europejski itp.). Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki.

 

Biuro prasowe MLEKOVITA


POWIĄZANE

Decyzja o zainstalowaniu kotła na ekogroszek może znacząco wpłynąć na komfort i ...

W minionym roku na polskich drogach w czasie Wszystkich Świętych doszło do 118 w...

Przechowywanie warzyw w odpowiednich warunkach to klucz do zachowania ich świeżo...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę