MLEKOVITA, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, już wkrótce uruchomi kolejny sklep internetowy, realizując strategię społecznej odpowiedzialności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów powstaje e-sklep, w którym będzie można zamawiać produkty z szerokiej oferty Grupy MLEKOVITA. To drugi tego typu kanał sprzedaży – od września 2020 r. pod adresem sba.com.pl funkcjonuje sklep internetowy z produktami wysokobiałkowymi, powstały z myślą zarówno o osobach profesjonalnie uprawiających sport, jak również o amatorach, osobach aktywnych i dbających o zdrowy styl życia.
– W tym roku sytuacja rynkowa jest wyjątkowa, ale mimo to MLEKOVITA cały czas dynamicznie się rozwija, inwestując w swoje zakłady i linie produkcyjne, a także rozwijając nowe kanały sprzedaży. Cieszy nas, że uruchomiony nieco ponad miesiąc temu sklep internetowy sba.com.pl spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy chętnie zaopatrują się w nim w nasze produkty o wysokiej zawartości białka, m.in. z linii Super Body Active (SBA) – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Zachęceni powodzeniem tej formy sprzedaży, a także obserwując zwiększone zainteresowanie konsumentów zakupami online, z prawdziwą przyjemnością i dumą już wkrótce zaprosimy do naszego nowego e-sklepu, w którym dostępne będą wyroby mleczarskie z całej naszej szerokiej oferty. Zapewnienie klientom możliwości zrobienia szybkich, wygodnych i bezpiecznych zakupów przez internet jest dla nas niezwykle istotne, szczególnie w obliczu postępującej pandemii – dodaje.
Obecnie w e-sklepie www.sba.com.pl oferowane są produkty z trzech kategorii, dostępne także w atrakcyjnych pakietach promocyjnych: koncentraty białek serwatkowych, napoje mleczne, mleka w proszku i serwatki. Klienci mogą zaopatrzyć się m.in. w najwyższej jakości, w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80, który nie zawiera słodzików ani aromatów i jest bogatym źródłem pełnowartościowych białek. MLEKOVITA jest jedynym w Polsce bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 od surowca do gotowego produktu. Zamówienia złożone w sklepie www.sba.com.pl są realizowane na terenie Polski. Zarejestrowani użytkownicy sklepu mogą korzystać z programu lojalnościowego SBA, w którym przyznawane za zamówienie punkty można zamieniać na vouchery i opłacać przy ich pomocy kolejne zakupy.
Realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu i wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom konsumentów, już w marcu br. MLEKOVITA rozpoczęła realizację projektu dostaw bezpośrednich do domów osób objętych kwarantanną. W wyniku zainteresowania taką formą dostawy powstaje kolejna platforma e-commerce – aby nikomu nie zabrakło produktów mlecznych, które są niezwykle ważnym elementem codziennej diety. Niebawem z szerokiej oferty firmy, obejmującej ponad 1000 najwyższej jakości produktów nabiałowych, dzięki e-sklepowi będą mogli skorzystać konsumenci w całej Polsce – przede wszystkim ci, którzy ze względu na panującą pandemię mają utrudniony dostęp do codziennych zakupów spożywczych.
Newseria Biznes