Wielu z nas z od dawna czeka na magiczną datę jaką jest 6 grudnia - oficjalna data rozpoczęcia świątecznego szaleństwa. Imieniny Mikołaja to niezwykły dzień obfitujący w moc prezentów dla dużych i małych.
Kot Mleczysław oraz Mleczna Kita, główni bohaterowie kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” przez cały 2019 rok byli bardzo grzeczni. A Wy byliście grzeczni w tym roku? Zwłaszcza pod względem dietetycznym? Pamiętajcie, mleko stanowi niezbędny składnik codziennej diety zarówno u dzieci, jak i u osób dorosłych, gdyż stymuluje ono prawidłowy wzrost i rozwój organizmu. Mleko bogate jest także w białko, wapń, fosfor, potas, magnez, cynk, miedź, witaminy rozpuszczalne w tłuszczach (A, D, E, K) oraz witaminy z grupy B. Dodatkowo nabiał jest doskonałym źródłem niezbędnych kwasów tłuszczowych i probiotyków dobrych bakterii, które wzmacniają odporność.
Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” prowadzony jest przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka i sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka. Kampania skierowana jest do szkół w całej Polsce, wszystkie klasy 1-3 mogą do niego przystąpić w każdej chwili i wzbogacić lekcje o atrakcyjne materiały. Dzięki tej inicjatywie dzieci mają okazję poprzez zabawę dowiedzieć się o wartościach mleka i produktów mlecznych oraz korzyściach z nich płynących. By dołączyć do projektu należy pobrać i wypełnić deklarację, która jest zamieszczona na stronie internetowej kampanii: www.kochammleko.pl, a następnie wypełnić i skan odesłać na adres promocja@izbamleka.pl Kampania jest skierowana do szkół w całej Polsce, można do niej przystąpić w każdej chwili i wzbogacić lekcje o atrakcyjne materiały.
Biuro kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”