Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka od lat prowadzi projekty mające na celu edukowanie dzieci i młodzieży nie tylko w zakresie wartości odżywczej i właściwości zdrowotnych mleka, ale i zdrowych nawyków żywieniowych, które powinny być wprowadzane od najmłodszych lat. Dlatego też prowadzi kampanię pt. „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowaną ze środków Funduszu Promocji Mleka i adresowaną do uczniów w wieku 6-10 lat. To właśnie w tym wieku uczniowie są wprowadzani w świat zasad prawidłowego żywienia, których bardzo istotną częścią jest spożycie mleka i produktów mlecznych.
Program „Mamy kota na punkcie mleka” trwał cały 2020 rok. Wykorzystując technikę nauki przez zabawę zabierał dzieci w krainę mleka, gdzie na dzieci czekała przygoda z wartościami odżywczymi tego cennego napoju. W ramach kampanii uczestnicy otrzymali materiały edukacyjne, gadżety oraz możliwość udziału w konkursach, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody.
Wszystkim, którzy dołączyli do mlecznej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” serdecznie dziękujemy i gratulujemy poszerzenia wiedzy o mleku i produktach mleczarskich. Szczególne podziękowania kierujemy do nauczycieli za zaangażowanie z jakim uczestniczyli w realizacji projektu w tym trudnym okresie.
W nadchodzącym, 2021, roku życzymy Wam mnóstwo zdrowia, sukcesów, energii do nauki, zabawy i zdobywania wiedzy.
Wasz Kot Mleczysław i Mleczna Kita
razem z biurem kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”
Polska Izba Mleka