MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi objął honorowym patronatem kampanię Mamy kota na punkcie mleka.

22 lutego 2017
Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi objął honorowym patronatem kampanię Mamy kota na punkcie mleka.

Z przyjemnością informujemy, że Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel objął honorowym patronatem kampanię „Mamy kota na punkcie mleka”.

W trosce o zdrowie dzieci Polska Izba Mleka wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka realizuje ten program, w którym chodzi m.in. o to, by w jak najbardziej atrakcyjny sposób przekazać dzieciom wiedzę na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz przetworów mleczarskich.

Jak wiemy, mleko jest źródłem białka, tłuszczu, węglowodanów. Zawiera składniki mineralne takie jak wapń, magnez, potas, fosfor, cynk oraz witaminy A, D, E, K oraz z grupy B. Dostarcza pełnowartościowego białka, które jest przecież podstawowym budulcem kości i zębów, a także narządów i mięśni. A ich prawidłowy rozwój jest niezwykle ważny u dzieci. Wapń i witamina D odgrywają bardzo istotną rolę, zwłaszcza w okresie wzrostu i dojrzewania. Pełna szklanka mleka zawiera aż 300 mg wapnia. Stanowi to około 1/3 dobowego zapotrzebowania na ten pierwiastek. Mleko jest więc łatwym i jednym z najtańszych sposobów na wartościową i zdrową dietę. Powinna ona być również bogata w sery, które są znakomitym źródłem kwasu linolowego, jednego z najsilniej działających związków o właściwościach przeciwnowotworowych zawartych w pożywieniu.

Przypominamy, że trwa rekrutacja  szkół  podstawowych do bezpłatnego programu „Mamy kota na punkcie mleka”. Przystąpienie do programu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową
kampanii www.kochammleko.pl. Tam pod adresem:

http://www.kochammleko.pl/Dolacz_do_nas,6736,6704,pl.html jest deklaracja.

Szkoły zainteresowane przystąpieniem do akcji proszone są o jej wypełnienie i przesłanie na adres:

Polska Izba Mleka
ul. Mickiewicza 7 lok. 23
15-213 Białystok

Bądź skanem na adres promocja@izbamleka.pl

Kampania „Mamy kota na punkcie mleka" jest realizowana dzięki Polskiej Izbie Mleka oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.

kampania@izbamleka.pl

Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka


POWIĄZANE

Ten spór wciąż rozpala emocje Polacy uwielbiają święta, ale równie mocno kochają...

W dzisiejszym świecie innowacje technologiczne są na porządku dziennym. Każdego ...

‘Dlaczego chcesz się przebranżowić?’, to najnowszy konkurs przygotowany przez po...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę