Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Marka Nadwyraz.com promująca polszczyznę dostępna w salonach Empik

18 września 2019
Marka Nadwyraz.com promująca polszczyznę dostępna w salonach Empik
Newseria Biznes

Marka Nadwyraz.com dostępna w sieci salonów Empik. Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca Polaków.

Nadwyraz.com to marka odzieżowa, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską. Działa dopiero od nieco ponad roku, ale zdążyła już podbić serca Polaków nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy.

Od połowy września produkty tej oryginalnej polskiej marki można znaleźć w salonach sieci Empik w całej Polsce. Do sieci księgarń trafiły koszulki, torby i skarpetki promujące polszczyznę i literaturę polską

W asortymencie znajdziemy m.in. polskich poetów w nowoczesnym wydaniu, np. koszulkę z legendarnym Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego, czy Janem Kochanowskim w roli drwala. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki bawełnianej torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!”, czy koszulce „LEARN POLISH, IT’S EASY!” z trudnymi i często zapomnianymi polskimi słowami. W ofercie znajdują się także oryginalne skarpetki, m.in. kocimiętka, dżdżysto lub chrząszcz

Wszystkie artykuły są produkowane od A do Ż przez polskie manufaktury i cechują się najwyższą jakością. Koszulki dostępne są w cenie 89,99 zł, torby w cenie 59,99 zł, a skarpetki 29,99 zł. Lista salonów Empik, w których dostępne są produkty Nadwyraz.com, dostępna jest tutaj: https://nadwyraz.com/strona/sklepy-stacjonarne

Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” a celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Marka powstała w 2017 roku, ale początki sięgają roku 2011 i powołania do życia projektów Poprawna polszczyzna oraz Polszczyzna.pl. Markę założyli koledzy z podstawówki, znający się od najmłodszych lat: Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski. Obaj zrezygnowali z pracy w warszawskich korporacjach i zdecydowali się stworzyć markę, której na polskim rynku dotąd nie było. W ciągu kilku miesięcy zyskali nie tylko oddanych fanów, którzy chętnie angażują się w projekt, ale również kilka tysięcy klientów rozproszonych po całym świecie!

Nasze wzory bazują na inteligentnej zabawie słowem, żartach i łamańcach językowych. Wykorzystujemy bogactwo języka polskiego i często korzystamy z zapomnianych i trudnych słów. Mamy nadzieję, że współpraca z siecią Empik pozwoli nam dotrzeć z naszą inicjatywą do jeszcze większej liczby osób – wyjaśnia Piotrowski.

Koszulki z poetami takimi jak Słowacki, Kochanowski czy Mickiewicz sprawiają, że każdy fan literatury polskiej znajdzie coś dla siebie. Nasze produkty idealnie sprawdzają się jako prezent dla mola książkowego lub zagranicznego gościa – dodaje Kacprzykowski.

 


Nadwyraz.com to marka, która powstała w 2017 roku z myślą o miłośnikach polszczyzny i literatury. Założyciele marki, Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski, tworzą wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz rodzimą literaturą, z którymi może utożsamiać się każdy Polak. Produkty Nadwyraz.com podbiły serca Polaków nie tylko w Polsce, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy. Nadwyraz.com to dziecko projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi niemal 300 tysięcy osób.



Newseria Biznes


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę