Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Mała zmiana zwiększa sprzedaż jaj w Kanadzie

11 czerwca 2018
Mała zmiana zwiększa sprzedaż jaj w Kanadzie

W ostatnich 12 miesiącach sprzedaż jaj spożywczych w Kanadzie wzrosła o 6,6 procent. Obserwatorzy rynku jaj są zgodni, że wzrost sprzedaży branża zawdzięcza zmianom jakie wprowadziły największe sieci restauracyjne typu fast food.

Większość koncernów restauracyjnych obecnych na tamtejszym rynku podjęło decyzję o sprzedaży kanapek i produktów zawierających jaja nie tylko w tak zwanym menu śniadaniowym (które jest dostępne dla konsumentów do wczesnego przedpołudnia), ale przez cały czas w którym lokale są czynne. Ta niewielka zmiana doprowadziła do tego, że w sieci McDonald’s sprzedaż produktów z dominującą obecnością jaj wzrosła o 25 procent.

Sytuacja w Kanadzie jest częścią większej zmiany w świadomości konsumentów na temat jaj. Jeszcze do niedawna pokutowała w zbiorowej świadomości opinia, że jedzenie dużej liczby jaj może być szkodliwe.

W ostatnich latach naukowo obalono ten mit i wiele instytutów zajmujących się zdrowiem i bezpieczeństwem konsumentów rekomenduje jedzenie jaj. To powoduje, że wiele osób zamienia niezdrowe elementy swojej diety na jaja.

 

Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę