Firma LubApple, polski producent owoców wzięła udział w Międzynarodowych Targach Spożywczych Food Expo 2018 w Atenach. Dla spółki udział w tym wydarzeniu to okazja do wypromowania się na nowym rynku.
Food-Expo należą do jednych z najbardziej znanych targów branży spożywczej w Europie i cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno greckich, jak i zagranicznych przedsiębiorców. W tym roku spółka LubApple uczestniczyła w targach w ramach narodowego, polskiego stoiska z żywnością, prezentując na nim świeże owoce, głównie jabłka.
Pierwszy raz uczestniczyliśmy w tym wydarzeniu, ale na rynku greckim jesteśmy obecni z naszą ofertą już od roku. Dzięki targom „Food Expo” mamy szansę na promocję naszej firmy, pozyskanie nowych zagranicznych kontaktów oraz obserwację trendów i nowości branżowych. – mówi Zbigniew Chołyk, Prezes Zarządu LubApple Sp. z o.o.
LubApple liczy na to, że greckie Targi Food Expo będą stałym elementem w ich kalendarzu i okazją do zaistnienia ze swoją szerszą ofertą na tym rynku.
Zarówno Grecja, jak i całe Bałkany to dla nas ciekawy rynek i jesteśmy zainteresowani rozwojem handlu na tym obszarze. W związku z tym, że polscy handlowcy sprowadzają z Grecji dużo cytrusów, transport powrotny można wykorzystać na eksport jabłek. – dodaje Zbigniew Chołyk.
To już drugie międzynarodowe targi, w których LubApple wzięło udział w tym roku. W lutym firma pojawiła się na Międzynarodowych Targach Owoców i Warzyw Fruit Logistica 2018 w Berlinie, z kolei w kwietniu ma w planach uczestnictwo
w targach w Barcelonie.
LubApple zostało założone w 2015 r. przez pięć największych producentów owoców z województwa lubelskiego: ZPO Stryjno-Sad, Józefów Sad Sp. z o.o., Witabo Sp. z o.o., FruVitaLand Sp. z o.o. oraz ZPO Sadpol. Firma oferuje najwyższej jakości owoce pochodzące z malowniczych terenów regionu lubelskiego, który słynie z długoletnich tradycji sadowniczych. Ponad 90 procent wszystkich owoców stanowią jabłka. Pozostała oferta firmy obejmuje maliny, wiśnie, truskawki, gruszki, śliwki oraz porzeczki o znakomitych walorach smakowych i odżywczych. Spółka produkuje ok. 100 000 ton owoców rocznie. Sztandarowym produktem firmy jest Jabłko Lubelskie, które obejmuje sześć głównych odmian: Golden, Gala, Red Jonaprince, Jonagored, Szampion i Idared.
Owoce LubApple są dostępne w Polsce w sieciach sklepów Biedronka, Aldi, Makro, Stokrotka, Carrefour, Piotr i Paweł oraz E.Leclerc. Obecnie LubApple dostarcza swoje produkty do kilkunastu krajów, takich jak: Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Holandia, Włochy, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Czarnogóra, Albania, Ukraina, Białoruś, Litwa, Kazachstan, Mongolia, Izrael, Jordania, Algieria, Libia, Egipt, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Biuro prasowe LubApple