W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów żywnością pochodzenia roślinnego mleczarnia Łowicz (OSM) wprowadza do oferty wyjątkową gamę produktów pod marką „Bez deka mleka”. Są to roślinne alternatywy dla tradycyjnych serów oraz serków do smarowania.
– Obserwujemy trendy konsumenckie i wychodzimy im naprzeciw. Pokazujemy, że dzięki zaawansowanej technologii i doświadczeniu w produkcji tradycyjnych serów jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej jakości produkty będące roślinnymi alternatywami dla tradycyjnych produktów.
Gwarancją wspomnianej jakości oraz tego, że są to produkty odpowiednie dla wegan jest otrzymany certyfikat V-Label. Niezwykła smakowitość produktów oraz oryginalne kompozycje smakowe sprawiają, że jest to propozycja dla wszystkich tych, którzy rezygnują lub ograniczają produkty odzwierzęce i chcą urozmaicić swoją dietę – wegan, wegetarian i coraz szerszej grupy flexitarian – mówią przedstawiciele mleczarni Łowicz (OSM).
Forma gotowych plastrów w opakowaniach typu otwórz/zamknij sprawia, że produkty „Bez deka mleka” są idealne do szybkiego przygotowania kanapek, sałatek oraz jako gotowa przekąska. Nasze plastry zapiekają się równie dobrze jak tradycyjny ser, dlatego też z powodzeniem można ich używać przy robieniu pizzy, zapiekanek czy tostów. Receptura produktu została uzupełniona o witaminy z grupy B oraz wapń, które korzystnie wpływają na organizm człowieka. Nasze plastry smakują tak samo dobrze jak tradycyjny żółty ser. Dostępne są w czterech wariantach smakowych:
- o smaku Goudy
- z papryką chilli i czarnuszką,
- wędzone z prażoną cebulką,
- z czosnkiem niedźwiedzim i kminkiem.
Kremowy „Bez deka mleka” to nie tylko alternatywa dla osób będących na diecie bezmlecznej, które poszukują produktów o wyjątkowym smaku i wysokiej jakości. To również świetna propozycja dla każdego, mogąca na stałe zagościć w domowym menu, zachwycając wyrazistym smakiem i aromatem. Kremowy dostępny jest w dwóch wariantach smakowych:
- z borowikami,
- z czosnkiem niedźwiedzim i kolorowym pieprzem.
Kremowy „Bez deka mleka” tworzy doskonały duet ze świeżym, chrupiącym pieczywem lub krakersami, jako idealna przekąska.
– Informację o naszych produktach po tym, jak trafiły do sieci wywołały duże zainteresowanie. Za pośrednictwem Facebookowego profilu organizacji Proveg Polska została przekazana informacja o wprowadzeniu produktów na rynek. Spotkało się to z tysiącami entuzjastycznych reakcji ze strony internautów oraz utwierdziło nas w przekonaniu, że nasza decyzja o wprowadzeniu produktów na rynek była słuszna. W ciągu zaledwie jednego dnia otrzymaliśmy setki zapytań o nasze produkty jak i ich dostępność – dodają przedstawiciele Spółdzielni.
Forum Mleczarskie