Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Lexus UX cały w… selfie

5 listopada 2021
Lexus UX cały w… selfie
Newseria Lifestyle

Nadwozie Lexusa UX niejednemu artyście posłużyło za płótno. Była już przecież wersja pokryta tatuażami oraz obleczona w tysiące papierowych płatków. Tym razem za instalację artystyczną jest odpowiedzialny Nathan Wyburn – walijski artysta, który pokrył karoserię interesującym kolażem.


Na świecie jest tylko jeden taki Lexus UX. Artystyczna instalacja złożona z tysięcy zdjęć zdobi nadwozie kompaktowego SUV-a, a opisywany egzemplarz został zaprezentowany na gali Cardiff Life Awards. To finał konkursu, który wyłania i nagradza najciekawsze projekty oraz przedsięwzięcia związane ze stolicą Walii. Twórca oklejenia, które trafiło na karoserię Lexusa UX, to Nathan Wyburn – zafascynowany popkulturą artysta, który jest związany z miastem, a w swoich pracach często wykorzystuje nietypowe materiały i przedmioty. W jego projektach pojawiały się już… wypieki. Tym razem postawił jednak na zdjęcia.

Lexus rodem z Cardiff

Realizacja tego projektu nie byłaby możliwa, gdyby nie mieszkańcy Cardiff, którzy nadesłali swoje fotografie. Kolaż, który został z nich złożony, przedstawia słynne miejsca na mapie miasta, takie jak Principality Stadium, pub Golden Cross, park Roath czy Wales Millennium Centre. Zdjęcia znalazły się między innymi na drzwiach i na masce Lexusa UX, którego panele nadwozia na potrzeby tego projektu stały się swego rodzaju płótnem. Design auta współgra z instalacją artystyczną, a crossover wyróżnia się bardzo mocno.

Tysiące selfie to dopiero początek

Zdaniem Nathana Wyburna projekt ten jest „celebracją niesamowitego miasta”, jakim jest Cardiff. Mieszkańcy stolicy Walii mogą ocenić, jak prezentuje się Lexus UX oklejony tysiącami selfie, bo auto jest wystawiane w różnych dzielnicach i punktach miasta. Przedstawiciele Lexusa w Cardiff zachęcają również do robienia selfie z… Lexusem całym w selfie. Miłośnicy sportu mają dobry powód, by skorzystać z tej zachęty, bo dla tych, którzy udostępnią fotografie w mediach społecznościowych, przewidziano nagrody. Zwycięzcy konkursu będą mieli szansę wygrać bilety na rozgrywki rugby w ramach Welsh Autum International.

 

Newseria Lifestyle


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę