De Heus – wiodący producent pasz - udoskonala platformę sprzedaży elektronicznej i uruchamia nowy Pulpit Klienta. Nowoczesna platforma usprawnia zamawianie pasz i pomaga sprostać rosnącym wymaganiom klientów, znacznie przyśpieszając proces zakupowy.
Pulpit Klienta to innowacyjna platforma na polskim rynku pasz. Dzięki niej klienci De Heus mogą w bezpieczny, dogodny i łatwy sposób dokonywać zakupów. Serwis gwarantuje wysokiej jakości obsługę logistyczną oraz transakcyjną. Hodowca może skupić się na właściwym doborze asortymentu, który wpływa na stabilny rozwój jego przedsiębiorstwa. Zamówienia może składać 24 godziny na dobę, bez konieczności telefonowania.
„Coraz więcej hodowców oczekuje prostego i przejrzystego narzędzia online. Pulpit Klienta to serwis właśnie dla nich - dla nowoczesnych klientów De Heus, którym zależy na szybszym i prostym kupowaniu, a także na posiadaniu kontroli nad całym procesem. Funkcjonalny i przejrzysty interfejs pozwala w łatwy i przyjemny sposób zarządzać zamówieniami, a praktyczna funkcjonalność skraca proces zamawiania i płatności” – mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus.
Planowanie dostaw - optymalizacja zasobów w zasięgu ręki. Dogodny system zamówień pozwala przedsiębiorcom skupić się na kluczowych zagadnieniach związanych z prowadzeniem gospodarstwa. Hodowca zamawia tyle paszy, ile potrzebuje w danym momencie. Nie musi kupować na zapas. Może zaplanować system dostaw tak, by zredukować straty związane ze zbyt długim magazynowaniem towaru, zapewniając ciągłość produkcji. Jednym zamówieniem może określić wiele dat dostaw – dla oszczędności czasu i wygody.
Serwis skierowany jest do osób, które cenią swój czas, wygodę i proste rozwiązania. Poprzez Pulpit Klienta hodowca ma dostęp do szerokiej oferty produktów De Heus. Oprócz podstawowych funkcji, klient ma do dyspozycji szereg dodatkowych opcji – monitoring płatności, dostęp do e-faktur i historii zamówień.
„Pulpit Klienta jest przystosowany do wersji mobilnej, dzięki czemu hodowca może dokonać zamówienia w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca, korzystając z urządzeń mobilnych. To znacząco usprawni proces zakupowy” – wyjaśnia Marcin Daszkiewicz, kierownik sekcji aplikacji biznesowych De Heus.
Od zakupu dzielą hodowcę trzy kroki - logowanie, wybór produktów oraz dodanie ich do koszyka. Każdorazowo zamówienie trafia do realizacji kilka minut po jego złożeniu. Hodowca wybiera adres dostawy i sam też określa, kiedy dane zamówienie ma być dostarczone.
„Internet jest dziś ważnym środkiem komunikacji, dlatego też startujemy z nowym Pulpitem Klienta. Ponadto wspomagamy hodowców w poprawie wydajności produkcyjnej i zarządzaniu hodowlą poprzez Portal Wiedzy (www.wiedza.deheus.pl). To wyjątkowe miejsce w sieci, w którym ponad 100 doradców żywieniowych, na co dzień pracujących z hodowcami na fermach, dzieli się swoimi przemyśleniami, wskazówkami, usprawniającymi pracę, a także odpowiada na pytania” – dodaje Adam Zaleski.
Więcej informacji: https://pk.deheus.pl/
De Heus - ekspert w żywieniu zwierząt i lider w dostarczaniu rozwiązań żywieniowych na polskim rynku paszowym.
Firma De Heus działa w ponad 50 krajach na całym świecie, wspierając osiągnięcia swoich klientów: producentów żywca, mleka, jaj i ryb. Nieustannie, wspólnie z klientami, firma wzmacnia wydajność i rozwój technologiczny, wykorzystując swoją bogatą wiedzę o żywieniu i hodowli zwierząt.
Na polskim rynku paszowym De Heus obecny jest od ponad 25 lat. Produkuje mieszanki paszowe pełnoporcjowe, mieszanki uzupełniające (koncentraty), a także mieszanki mineralno-witaminowe (premiksy) i preparaty mlekozastępcze.
Posiada szeroką ofertę rozwiązań żywieniowych dla hodowców drobiu, bydła i trzody chlewnej. Rozwiązania te cechują się wysoką jakością oraz optymalnym zbilansowaniem recepturowym. W skład produktów wchodzą jedynie surowce najwyższej jakości. Dodatkowo, kontrola komponentów pasz i wymagające procedury produkcyjne sprawiają, że produkty są bezpieczne i zdrowe dla zwierząt i ludzi.
Znakami rozpoznawczymi firmy są profesjonalne doradztwo żywieniowo-techniczne oraz specjalistyczne programy żywieniowe „szyte na miarę” potrzeb klientów. De Heus oferuje również doradztwo w budowie obiektów inwentarskich, realizowane przez profesjonalistów z działu Agra-Matic.
infowire.pl