Czego latem pragniemy najbardziej? Orzeźwienia! Nie ma to jak „coś zimnego do picia”, co jednocześnie zaspokoi pragnienie i da pożądaną rześkość. Doskonale wie o tym Herbapol Lublin, który na lato przygotował trzy wyjątkowe propozycje: napoje herbaciane herbaLOVE, herbatki na zimno oraz syropy dające aż 21 szklanek napoju. Choć na pierwszy rzut oka znacząco się od siebie różnią, łączy je wspólny mianownik – orzeźwienie.
W pracy, na spacerze, w podróży, nad basenem, na własnym balkonie – w każdym z tych miejsc, w dowolnym momencie, możemy poczuć nagłą potrzebę orzeźwienia. Dodatkowo wysoka temperatura sprawia, że dużo łatwiej o odwodnienie organizmu. Dlatego zarówno podczas wypoczynku, jak i aktywności, w domu i na świeżym powietrzu, zawsze warto mieć pod ręką „coś do picia”. Co? Herbapol Lublin proponuje gotowe napoje herbaciane herbaLOVE lub syropy i herbatki na zimno, które przygotowuje się zaledwie w kilka chwil. Co wybierasz?
herbaLOVE – odkręcasz, pijesz i czujesz orzeźwienie!
Niegazowane napoje owocowo-herbaciane Herbapol herbaLOVE – oparte na białej, zielonej lub czarnej herbacie – doskonale gaszą pragnienie nawet w najbardziej upalne dni. Mają pojemność 500 ml i zaskakują smakami! Arbuz, mango, malina, poziomka czy wiśnia, pysznie komponują się w nich z ziołami: miętą, pokrzywą, kwiatem lipy, rumiankiem i skrzypem. To wygodny i szybki sposób na orzeźwienie w każdej sytuacji. Do wyboru jest obecnie sześć wariantów o wyważonej słodyczy, a każdy z nich zawiera co najmniej 99,8% składników pochodzących z natury. Wszystkie najlepiej smakują schłodzone, co jeszcze potęguje efekt natychmiastowego orzeźwienia.
Herbatka na zimno – zalewasz saszetkę zimną wodą i… już!
Jeśli mamy możliwość przygotowania napoju, np. na garden party lub podczas pikniku, warto sięgnąć po herbatki na zimno. Zapakowano je w oddzielne kopertki, dzięki czemu ich smakiem z powodzeniem można cieszyć się poza domem. Herbapol postawił na trzy warianty smakowe: Malina-Granat, Truskawka-Rabarbar oraz Mięta-Mango. Wystarczy je zalać zimną wodą, by specjalnie przygotowany susz owocowo-ziołowy już po kilku minutach uwolnił swój pyszny smak. Warto pamiętać także, że Herbatki na zimno nie zawierają cukru ani kalorii, dzięki czemu mogą je pić wszyscy członkowie rodziny.
Syropy – wyczaruj aż 21 szklanek pełnych smaku!
Pyszną alternatywę dla popularnych gotowych napojów stanowią także aromatyczne i esencjonalne suplementy diety w formie syropu. Te od Herbapolu nie tylko zaskakują różnorodnością smaków, ale są również niesamowicie wydajne – wystarczą 2 łyżki syropu i 200 ml zimnej wody, aby wyczarować aż 21 szklanek orzeźwiającego napoju z każdej butelki o pojemności 420 ml. Latem warto sięgnąć zwłaszcza po sezonowe nowości, w których królują takie owoce, jak mango, ananas, marakuja, arbuz, rabarbar czy cytryna przywołująca na myśl najlepszą lemoniadę. Natomiast nowy suplement diety o smaku Oranżady to 100% słodyczy lata! W połączeniu z zimną wodą gazowaną to… po prostu kultowa oranżada pełna bąbelków, której smaku nie da się pomylić z żadnym innym.
Napoje herbaLOVE, herbatki na zimno oraz syropy Herbapol są dostępne w sklepie online Herbapol-Lublin, a także w sklepach spożywczych, super- i hipermarketach na terenie kraju.
Cena:
Napoje herbaLOVE Herbapol – 3,49 zł/poj. 500 ml
Herbatki na zimno Herbapol – 5,99 zł/op. 20 torebek
Suplement diety w postaci syropu Herbapol – 6,79 zł/420 ml
***
„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości. Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.
oprac. redakcja ppr.pl; źródło i fot: Herbapol SA